جدیدترین و داغ ترین اخبار سیاسی

کمالی: یک مانیفست می‌تواند مبنای کار اصلاح طلبان قرار گیرد

[ad_1]
57302888

سومین نشست مشترک شورای مرکزی حزب جوانان ایران اسلامی با نمایندگان استانی حزب در سالجاری و به صورت مجازی، با حضور حسین کمالی رییس کمیته سیاسی جبهه اصلاحات و دبیرکل حزب اسلامی کار برگزار شد.

به گزارش ایسنا، حسین کمالی در این جلسه مجازی با ارائه تحلیلی از وضعیت سیاسی کشور و جریان اصلاحات، گفت: اندیشه اصلاح طلبی دارای مبانی محکم و مستدل قانونی است و مورد اقبال اکثریت افکار عمومی جامعه است ولی ما به عنوان جریان اصلاحات باید در عمل به اصول و چارچوب‌های اصلاح طلبی پایبندی بیشتری داشته باشیم.

رییس کمیته سیاسی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات افزود: در این راستا جریان اصلاحات می‌تواند یک مانیفست مشترک و جامع تهیه و تدوین نماید که مبنای کار جریان قرار گیرد تا از آسیب‌هایی چون توجه به منافع فردی و گروهی، شخص گرایی و رفتار سلیقه‌ای و در نهایت از تشتت و اختلاف در درون جریان اجتناب شود.

وی در ارتباط با انتخابات ۱۴۰۰ نیز گفت: بحث انتخابات بستگی به ایجاد بستر مناسب برای حضور سلایق گوناگون در انتخابات جهت افزایش مشارکت مردم و قدر شناس بودن منتخبین پس از انتخاب، در انتخابات دارد در این صورت است که جریانات سیاسی می‌توانند با  سخن گفتن با مردم و بیان اندیشه‌های خود، خود را در معرض آرای عمومی قرار دهند و مشارکت حداکثری هم محقق می‌شود.

کمالی در پاسخ به سوالی درخصوص آغاز به کار آن چه که از آن به عنوان «نهاد ملی اصلاح طلبان» یاد می‌شود، ضمن اظهار بی‌اطلاعی از این موضوع، تصریح کرد: شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در حال حاضر بحث درخصوص راهبردهای آتی جریان را در دستور کار دارد و به زودی جمع بندی‌های خود را ارائه خواهد کرد.
در ابتدای این جلسه محمد خون چمن دبیر کل حزب جوانان ایران اسلامی ضمن تسلیت ارتحال حضرت آیت‌الله العظمی صانعی به بیان گزارشی از برنامه‌های شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در ارتباط با راهبردهای آتی جریان پرداخت و مسئولان چند شاخه استانی نیز دیدگاه‌های خود را مطرح کردند.

انتهای پیام

[ad_2]
به این مقاله امتیاز دهید
دکمه بازگشت به بالا