جدیدترین و داغ ترین اخبار سیاسی

مرادی: حکمرانان غربی بپذیرند که شیوه زورگویی شکست خورده است

[ad_1]
61651379

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که امروز حکمرانان غربی باید بپذیرند که شیوه زورگویی دیگر شکست خورده و راهی جز برخورد اخلاق مدارانه با مردم و ارتباط با سایر کشورها در چارچوب قواعد بین المللی و احترام به استقلال آنان وجود ندارد.

احمد مرادی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که تاکید داشتند حضور افرادی که در رأس آمریکا هستند مایه تحقیر آن کشور است و این نشانه دیگری از شکست الگوهای بشری و آرمانشهر رو به انحطاط غربزده‌هاست، بیان کرد: امروز شاهد هستیم که مردم آمریکا نیز سیاست های مدیریتی ترامپ و سبک حکمرانی او را قبول ندارند. دنیا باید بپذیرد که به جای جنگ باید به سمت صلح و منطق حرکت کند چراکه این خواست ملت ها است‌.

وی در ادامه اظهار کرد: مردم از همه دولتمردان و سردمداران غربی انتظار دارند که قواعد و اصول بین المللی را بپذیرند و برای آن احترام قائل شوند. امروز حکمرانان غربی باید بپذیرند که شیوه زورگویی دیگر شکست خورده و راهی جز برخورد اخلاق مدارانه با مردم و ارتباط با سایر کشورها در چارچوب قواعد بین المللی و احترام به استقلال آنان وجود ندارد.

نماینده مردم بندرعباس در مجلس تصریح کرد: هر کشور و هر شیوه حکمرانی که غیر از این باشد محکوم به شکست است همانگونه که حکمرانی غربی نیز با شکست مواجه شده است. شیوع ویروس کرونا ناتوانی بشر و ابرقدرت ها را در برابر یک ویروس که حتی با چشم نیز دیده نمی شود، نشان داد.

مرادی در پایان تاکید کرد: باید پذیرفت که حکمرانی مبتنی بر زورگویی و جنگ طلبی برای رسیدن به اهداف خود محکوم به شکست است‌. باید به قواعد بین المللی احترام گذاشته و به جنگ طلبی و عداوت پایان داد.

انتهای پیام

[ad_2]
به این مقاله امتیاز دهید
دکمه بازگشت به بالا