جدیدترین و داغ ترین اخبار سیاسی

ارتش برای مقابله با آتش‌سوزی‌های احتمالی خوزستان آمادگی دارد

[ad_1]

ارتش برای مقابله با آتش‌سوزی‌های احتمالی خوزستان آمادگی دارد

امیر سرتیپ دوم حمزه بیدادی از آمادگی هشت گردان بلیات ارتش در منطقه برای مقابله و مهار آتش‌سوزی‌های احتمالی خوزستان خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ دوم حمزه بیدادی فرمانده قرارگاه منطقه‌ای و ارشد ارتش در جنوب غرب کشور در این زمینه با اشاره به توانمندی های ارتش در مقابله با بلیات گفت: در آتش‌سوزی‌های چند هفته اخیر جنگل‌های استان‌های کهگیلویه و بویراحمد و خوزستان  هشت فروند بالگرد ارتش برای جابجایی نیروی انسانی و کمک به اطفای حریق ، اعزام شدند.
وی تصریح‌ کرد: همچنین این گردان‌ها در مهار آتش جنگل‌های خسرج از پادگان حمیدیه در کمترین فاصله زمانی به محل اعزام شدند و توانستند در مهار آتش به دیگر دستگاه‌های اجرایی استان کمک کنند.
او خاطرنشان‌کرد: با هماهنگی و تعامل ایجاد شده بین ارتش و مجموعه ستاد مدیریت بحران استان، این گردان‌ها در زمان وقوع حوادث متعدد حضور دارند.
 گفتنی است با توجه به بارندگی‌ها امسال، پوشش گیاهی مناسبی در مراتع استان خوزستان رشد کرده و در پی فرارسیدن فصل گرما و خشک شدن آنها، خطر آتش‌سوزی، بخش زیادی از این مراتع را تهدید می‌کند که این خطر لزوم حفاظت هرچه بیشتر از این منابع طبیعی را دوچندان می کند.

انتهای پیام

[ad_2]
به این مقاله امتیاز دهید
دکمه بازگشت به بالا