جدیدترین و داغ ترین اخبار سیاسی

خاتمی: امنیت سرمایه‌گذار از مولفه‌های اصلی برای تحقق جهش تولید است

[ad_1]
61663172

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس یازدهم تاکید کرد: اگر قوانین دست و پاگیر کنار رفته و سرمایه گذار از امنیت شغلی برخوردار باشد قطعا شاهد تحولی در حوزه تولید خواهیم بود.

سید مسعود خاتمی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره اقداماتی که مجلس باید برای تحقق شعار جهش تولید انجام دهد، بیان کرد: مردم به طور طبیعی برای ورود به حوزه تولید و سرمایه گذاری انگیزه زیادی دارند و در بخش‌های مختلف کشور سرمایه گذارها آماده ورود به این حوزه هستند. اما بعضا ارگان‌های اجرایی و دولتی زمینه را فراهم نکرده و با مانع تراشی افراد را دلسرد می‌کنند.

این عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در ادامه اظهار کرد: یکی از مولفه‌های اصلی برای جذب سرمایه گذار و تحقق شعار جهش تولید امنیت سرمایه گذار است. اگر موانع موجود بر سر راه سرمایه گذار کنار رفته و امنیت آنان تضمین شود قطعا شاهد تحولی در بازار تولید خواهیم بود

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مهمترین مشکل ما امروز قوانین دست و پا گیر است، اگر دولت در چارچوب قانون در کنار بخش خصوصی بایستد قطعا مردم نیز مشتاقانه وارد صحنه خواهند شد. عزم مجلس بر جذب سرمایه گذار و رونق تولید است. اما باید زیر ساخت‌ها و زیر بناهای لازم فراهم شود.

خاتمی در پایان تاکید کرد: اگر ضوابط دست و پا گیر کنار رفته و سرمایه گذار از امنیت سرمایه خود اطمینان داشته باشد قطعا سرمایه‌ها به بازار تولید جذب شده و شاهد رونق تولید خواهیم بود.

انتهای پیام

[ad_2]
به این مقاله امتیاز دهید
دکمه بازگشت به بالا