جدیدترین و آخرین اخبار داغ حوادث

تصادف عجیب زانتیا با تیربرق در اتوبان

[ad_1]
5412813

ساعت ۰۸:۲۰ دقیقه صبح امروز در پی برخورد شدید یک دستگاه خودروی سواری زانتیا با تیر برق روشنایی در بزرگراه تهران- قم به سمت قم قبل از خروجی کمالیه، مقابل تیر شماره ۲۴۵، شاهدان این حادثه با سامانه ۱۲۵ تماس گرفتند و درخواست کمک کردند که ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بی‌درنگ آتش نشانان ایستگاه ۵۰ را به همراه گروه امداد و نجات ۶ به محل حادثه اعزام کرد.

مصطفی عباس نژاد فرمانده آتش‌نشانان اعزامی در گزارش اولیه خود اعلام کرد: یک دستگاه خودروی سواری زانتیا به علت نامعلوم پس از انحراف از مسیر اصلی خود با تیر برق روشنایی وسط جاده برخورد کرده بودکه در پی این برخورد، خودرو واژگون و راننده خودروی سواری که یک مرد ۲۰ ساله بود در داخل خودرو محبوس شده بود.

وی با اشاره به نشت بنزین خودرو افزود: آتش نشانان با رعایت موارد ایمنی و پس از چیدمان علائم راهنمایی در طول مسیر، اقدام به قطع برق و رفع نشت سوخت خودرو کردند و با استفاده از ابزار مخصوص نجات، عملیات رهاسازی خود را آغاز کردند.

عباس نژاد خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان پس از خارج کردن مصدوم از داخل خودرو، بلافاصله شخص را جهت معاینات پزشکی به عوامل اورژانس حاضر در محل حادثه تحویل دادند و پس از بازگرداندن خودرو به حالت اولیه و انتقال آن به حاشیه امن بزرگراه، محل حادثه را از بقایای به جا مانده از تصادف پاکسازی کردند.

علت این حادثه توسط کارشناسان پلیس راهور اعلام خواهد شد. 

۴۷۲۳۱

[ad_2]
به این مقاله امتیاز دهید
دکمه بازگشت به بالا