جدیدترین و داغ ترین اخبار سیاسی

۵۳ هزار میلیارد تومان برای کمک به صنعت اختصاص یافت

[ad_1]
61666423

ایسنا/اصفهان معاون رئیس جمهور، از اختصاص ۵۳ هزار میلیارد تومان برای کمک به صنعت، تسهیل روند تامین نیازهای سرمایه‌گذاری و حذف بروکراسی‌های مازاد اداری در چرخیدن چرخ اقتصاد داخلی، خبر داد.

محمد باقر نوبخت، امروز ظهر(پنجشنبه، ۵ تیرماه) در بازدید از گروه صنعتی توسعه‌ای اسنوا، با اشاره به تلاش این گروه تولیدی در نهادینه کردن خودکفایی و تامین نیاز خانوارها در داخل مرزهای کشور، اظهار کرد: ایجاد تحریم‌ها، تهدید مستقیم و غیر مستقیم شرکت‌ها و برندهای خارجی توسط امریکا و اعمال فشار بر بازار ارز، راهکارهای ایالات متحده امریکا برای اعمال فشار و توقف چرخه صنعت و اقتصاد است که با ایجاد تورم حقوق مردم را تضییع کنند.

معاون رئیس جمهور، با اشاره به تاثیر کرونا بر اقتصاد کشور در چند ماه گذشته، تصریح کرد: در هیئت اقتصادی دولت در سه ماه گذشته، ۵۳ هزار میلیارد تومان برای کمک به صنعت اختصاص یافته که بخشی از آن برای جبران خسارات وارد از کرونا بوده و در بخش سرمایه‌گذاری و توسعه آن با توجه به سیاستها و برنامه‌ریزی‌های ستاد اقتصادی دولت، سرمایه در گردش، توسعه و ثابت بنگاهای فعال را در حد توان تامین خواهیم کرد.

مدیر سازمان برنامه و بودجه کشور،مصون نگه‌داشتن چرخه اقتصاد کشور از تحریم‌ها را وابسته به افق دید مدیران اقتصادی دانست و افزود: مدیران و مسئولان اقتصادی در راستای فعال کردن، تداوم تولید و چرخش اقتصادی نیازمند نگاه‌ ملی و امنیتی بالاتر از نگاه اقتصادی بوده و باید مصالح ملی را در تصمیم‌گیری‌ها مد نظر قرار دهند.

نوبخت، با تاکید بر حمایت دولت از اجرای طرح‌های زیربنایی در سراسر کشور، خاطرنشان‌کرد: دولت با تسهیل روند سرمایه‌گذاری و حدف بروکراسی‌های مازاد اداری از واحدهای تولیدی و صنعتی قاطعانه، حمایت می کند.

انتهای پیام

[ad_2]
به این مقاله امتیاز دهید
دکمه بازگشت به بالا