جدیدترین و داغ ترین اخبار سیاسی

دیدار معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه با جانباز قطع نخاعی دوران دفاع مقدس

[ad_1]
61666690

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه با “علیار خوبی‌زاده” جانباز 70 درصد قطع نخاعی دوران هشت سال دفاع مقدس دیدار کرد.

به گزارش ایسنا، در این دیدار امین حسین رحیمی با تجلیل از ایثارگری و شجاعت رزمندگان و جانبازان دوران دفاع مقدس بیان کرد: تکریم خانواده‌های شهدا حداقل کاری است که ما مسئولان می‌توانیم در مقابل جانفشانی آنان انجام دهیم و باعث سعادت ماست.

رحیمی با اشاره به ایثارگری همسران جانبازان، خطاب به همسر جانباز “علیار خوبی‌زاده” عنوان کرد: زحمات شما بر کسی پوشیده نیست و چه بسا وظیفه خطیرتری بر عهده‌تان قرار گرفته است. به خاطر این معامله‏‌ای که این جانبازان عزیز با خدا انجام داده‌اند، خداوند پاداش آن را می دهد و فقط خداوند قادر متعال می‌تواند اجر آنها را عنایت نماید.

شایان ذکر است، جانباز علیار خوبی‌زاده در سن نوجوانی و در دوران دفاع مقدس با لبیک به فرمان امام راحل (ره) بصورت داوطلبانه و بسیجی‌وار عازم میدان جنگ تحمیلی رژیم بعث عراق علیه کشور جمهوری اسلامی ایران شد و در اواخر سال 1367 در منطقه حورالعظیم با اصابت ترکش از ناحیه کمر دچار مجروحیت گردید.

جانباز علیار خوبی‌زاده در پایان این دیدار با ذکر اینکه در زمان جنگ تحمیلی همچنان که جوانان بر خودشان واجب دانستند که برای دفاع از مملکت خود حتی جان خود را از دست بدهند و نگذارند یک وجب از خاک کشورمان بدست دشمن بیافتد، با اشاره به جوانان این مرز و بوم به عنوان سرمایه های اجتماعی و محور حرکت جامعه به سوی توسعه پایدار توصیه کرد: قطعاً این روحیه در جوانان ایرانی در هر مقطعی از زمان بوده و هست و جوانان امروزی هم وفاداری شان به انقلاب و نظام اسلامی بیشتر نباشد کمتر هم نیست و به پشتیبانی از ولایت فقیه و در خط ولایت فقیه برای دفاع و سربلندی کشورمان در هر زمینه‌ای متعهد باشند تا کشور و نظام اسلامی را به هدف مقدس خود برسانند.

انتهای پیام

[ad_2]
به این مقاله امتیاز دهید
دکمه بازگشت به بالا