جدیدترین و آخرین اخبار داغ اقتصادی

ورود خودروهای جدید به ایران / عکس

گروه بهمن‌خودرو به سراغ برندهای سرشناس بازار چین و کره رفته است و ممکن است در آینده این خودروها در ایران دیده شوند.

پس از ورود و مونتاژ خودروهای چینی ضعیف و درجه ۲ و ۳، بازار  ایران  نیازمند برندهای درجه یک چینی است تا در آینده با برندهای کره‌ای و فرانسوی وارداتی رقابت کنند.

زمزمه ورود خودروهای چینی با کیفیت به بازار ایران/ عکس

پس از گمانه‌زنی‌های زیاد درباره شرکت واردکننده، به نظر می‌رسد برند BM CARS که مخفف Bahman Motor Cars است، مسئولیت  واردات این خودروها را برعهده دارد.برندهای چینی مهمی مثل هاوال، هونگچی، ام‌جی و بستیون در سبد محصولات آینده بهمن‌موتور حضور دارند.

زمزمه ورود خودروهای چینی با کیفیت به بازار ایران/ عکس

هاوال و ام‌جی، سابقه حضور در بازار ایران را به شکل دست و پا شکسته دارند و انتظار این را باید داشته باشیم که محصولات این خودروسازان، در بازار ایران با استقبال نسبتا خوبی مواجه شوند.

زمزمه ورود خودروهای چینی با کیفیت به بازار ایران/ عکس

برند لوکس‌ساز هونگچی که در این چند سال اخیر، با محصولات جذاب خود، لقب رولزرویس چینی را یدک می‌کشد.احتمالا بازه قیمتی خودروهای هونگچی در بازار ایران، رقابتی و نزدیک به خودروهای کره‌ای مطرح خواهد بود.

طبق تصویری که از شوروم در حال ساخت بهمن‌موتور در ایران‌مال بدست رسیده، روی بیلبوردهای این نمایشگاه تصویر هونگچی H۵ به چشم می‌خورد که یک سدان میان‌رده خوش چهره به حساب می‌آید.

زمزمه ورود خودروهای چینی با کیفیت به بازار ایران/ عکس

از برند بستیون که زیر مجموعه خودروسازی معتبر FAW است، قرار است با مدل T۷۷ مواجه شویم.نکته دیگر درباره برند FAW این است که این برند، قدیمی‌ترین خودروساز چینی به حساب می‌آید که هونگچی را هم در اختیار دارد.

زمزمه ورود خودروهای چینی با کیفیت به بازار ایران/ عکس

اما سورپرایز دیگر بهمن‌موتور، مربوط به واردات KG اتومبیلیتی یا همان سانگ‌یانگ سابق است که احتمالا با مدل تورس از این شرکت روبه‌رو خواهیم بود.

باید دید که چقدر این خبرها صحت دارند و در آینده، بهمن موتور قرار است به چه شکلی این خودروها وارد کند.رقابتی که بین سایپا و ایران‌خودرو و بهمن‌موتور در زمینه  واردات خودرو در حال رخ دادن است، احتمالا برخی خودروسازان خصوصی دیگر را تحریک به این کار کند.

به این مقاله امتیاز دهید
منبع
دنیای اقتصاد
دکمه بازگشت به بالا