جدیدترین و آخرین اخبار داغ اجتماعیجدیدترین و آخرین اخبار داغ سلامت

آخرین آمار کرونا در ایران امروز ۱۸ دی ماه ۱۴۰۱

بنابر اعلام وزارت بهداشت، طی شبانه روز گذشته ۱۱۷ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند و متاسفانه دو بیمار نیز در این بازه زمانی جان خود را به دلیل این بیماری از دست دادند.

از دیروز تا امروز ۱۸ دی ماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۱۷ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۶۲ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۵۶۱ هزار و ۹۲۵ نفر رسید. متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲ نفر از بیماران کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۴ هزار و ۷۰۸ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون ۷ میلیون و ۳۳۶ هزار و ۴۴۳ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند. ۱۵۷ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون ۵۴ میلیون و ۸۲۶ هزار و ۶۶۰ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

همچنین تا کنون ۶۵ میلیون و ۱۶۱ هزار و ۱۳۸ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۵۶۹ هزار و ۸۱۴ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۴۹۵ هزار و ۳۱۵ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را در کشور تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵۵ میلیون و ۲۲۶ هزار و ۲۶۷ دُز رسید.

همچنین در شبانه روز گذشته ۳۶ هزار و ۱۷۶ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است. در حال حاضر نیز هیچ شهرستانی در وضعیت قرمز کرونا نیست، هفت شهرستان در وضعیت نارنجی، ۱۰۱ شهرستان در وضعیت زرد و ۳۴۰ شهرستان هم در وضعیت آبی قرار دارند.

به این مقاله امتیاز دهید
منبع
خبرآنلاین
دکمه بازگشت به بالا