جدیدترین و آخرین اخبار داغ حوادث

آخرین خبرها از حمله به ۳ طلبه در حرم رضوی

ساعاتی قبل سه طلبه در حرم امام رضا (ع) مورد حمله قرار گرفتند.

ساعاتی قبل سه طلبه در حرم رضوی مورد حمله قرار گرفتند. هر سه روحانی که در این حادثه مورد سوء قصد قرار گرفتند از فعالین و ساکنین حاشیه شهر مشهد منطقه قلعه ساختمان ( شهرک شهید رجایی) بوده‌اند، حجت الاسلام اصلانی، پاکدامن و دارایی در این حادثه با ضربات چاقو مصدوم شدند اما در پی شدت جراحات حجت الاسلام اصلانی شهید شد. به گزارش ایرنا محمد حسین درودی دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی گفت: تاکنون تنها یکی از سه روحانیون در حرم مطهر رضوی به شهادت رسیده است و اطلاعات تکمیلی این حادثه پس از تحقیقات کامل ارائه می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: ضارب فردی تبعه خارجی است که به سه نفر از روحانیون در حرم مطهر حمله کرده است.

ضارب با نام (ل . م) که از ساکنین منطقه قلعه ساختمان است که به گفته اهالی منطقه دارای اختلالات روحی بوده و به ادعای خودش از مدتی قبل این افراد را با انگیزه شخصی که البته این ادعا در دست بررسی می‌باشد نشان کرده و ظهر امروز در حرم مطهر رضوی مورد سوء قصد قرار می‌دهد.

با این وجود در حالی که برخی رسانه‌ها از شهادت حجت الاسلام پاکدامن دومین طلبه‌ای که امروز در صحن رضوی مورد حمله فرد مسلح به چاقو قرارگرفت خبر دادند منابع مطلع گفتند نمی‌توانند این‌خبر را تایید کنند.

در این باره حجت الاسلام والمسلمین حسینی رئیس ستاد حاشیه شهر مشهد گفت: ۲ مصدوم حادثه امروز حرم مطهر رضوی در بخش ریکاوری و تحت مراقبت پزشکی هستند.

وی ادامه داد: خوشبختانه از حجت اسلام پاکدامن و دارایی رفع خطر شده است.

1/5 - (1 امتیاز)
منبع
خبرآنلاین
دکمه بازگشت به بالا