جدیدترین و آخرین اخبار داغ اجتماعی

آخرین خبر از برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن

تمام برنامه ریزی ها برای برپایی راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن است، ولی برای اجرای مراسم تصمیمات ستاد ملی کرونا شرط است.

حجت الاسلام سید محسن محمودی ظهر شنبه در جلسه نهایی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: برای اجرای مراسم انقلاب و تعظیم شعائر دینی باید غیرت دینی و انقلابی به کار گرفته شود.

وی با تقدیر از زحمات و برنامه ریزی های کمیته‌های ۲۶ گانه ستاد دهه فجر شهرستان ورامین اظهار داشت: برنامه‌های کمیته احصا شده است و برای این برنامه‌ها زحمات زیادی کشیده شده است، امیدواریم در مرحله عمل نیز این برنامه‌ها به اجرا برسد و لازم است کمیته‌ها برای هماهنگی بیشتر با یکدیگر رایزنی کافی داشته باشند.

محمودی در خصوص راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن با توجه به شرایط کرونایی کشور گفت: قبلاً نیز مکرراً تاکید شده که تمام برنامه ریزی های ما برای این است که راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن برگزار شود ولی در اجرای مراسم تابع تصمیمات ستاد ملی کرونا هستیم و رنگ بندی ها شکل برگزاری مراسم را در شهرها مشخص می‌کند.

رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان تهران ادامه داد: نظر به اینکه یوم الله ۲۲ بهمن در سال جاری مقارن با روز جمعه گشته است، جمع بندی راهپیمایی به این صورت است که اتمام آن به سوی محل نماز جمعه ختم شود.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان تهران گفت: امیدواریم با رعایت دستور العمل های بهداشتی از طرف مردم و برنامه ریزی مسئولان وزرات بهداشت هر چه زودتر بیماری کرونا به سمت کاهش پیش برود تا آحاد مردم با فراغ خاطر در اماکن عمومی و برنامه‌های ایام الله دهه مبارک فجر که جشن حقیقی است، حاضر شوند.

به این مقاله امتیاز دهید
دکمه بازگشت به بالا