جدیدترین و آخرین اخبار داغ اجتماعیجدیدترین و آخرین اخبار داغ دانش و فناوری

آخرین وضعیت استخدامی در آموزش و پرورش

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: مجوز استخدام 34 هزار و 731 نفر در آموزش و پرورش اخذ شده است که امیدواریم بزودی فراخوان آزمون اعلام شود.

سعید عسگری سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش درباره پیگیری‌های این وزارتخانه برای تأمین نیروی انسانی، اظهار کرد: مجوز استخدام 34 هزار و 731 نفر در آموزش و پرورش اخذ شده است.

وی در پاسخ به این پرسش که «چرا روند جذب نیرو در آموزش و پرورش با تأخیر مواجه شده است؟»، گفت: مشکل از طرف آموزش و پرورش نیست؛ با توجه به تغییرات دولت، روند جذب هم تأخیر پیدا کرد چرا که بعضی از وزرای دستگاه‌های دیگر ایراد گرفته بودند که باید مطالعه کنیم.

* پیش‌بینی شده است که فراخوان آزمون در دی ماه ارائه شود

عسگری با بیان اینکه قرار شد برای صدور دفترچه آزمون استخدامی اقدامات لازم انجام شود، عنوان کرد: هرچقدر زودتر آزمون استخدامی برگزار شود، به نفع ما خواهد بود.

وی ادامه داد: پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون باید دوره ببیند و اول مهر سال بعد سر کلاس حضور داشته باشند، به همین دلیل هرچقدر زودتر آزمون برگزار شود، بهتر است.

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: پیش‌بینی شده است که فراخوان آزمون در دی ماه ارائه شود که امیدواریم اتفاق بیفتد.

یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش روز 4 دی در اولین نشست خبری خود با تأکید بر تحقق عدالت آموزشی و توزیع عادلانه نیروی انسانی در نقاط مختلف کشور، اظهار کرد: مجوز اولیه استخدام بیش از ۳۴ هزار نفر را گرفته‌ایم که در مناطق مرزی، عشایری و مناطقی است که مدتهاست به علت عدم استقرار توزیعی و ترمیمی در وضعیت نامناسبی هستند.

به این مقاله امتیاز دهید
دکمه بازگشت به بالا