جدیدترین و آخرین اخبار داغ حوادث

آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌ها/توصیه پلیس به رانندگان

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از شرایط محیطی ناپایدار محورهای مواصلاتی چهار استان طی امروز و فردا خبر داد و گفت: رانندگانی که قصد سفر به استان‌های کرمانشاه، ایلام، لرستان و گیلان را دارند باید دقت لازم را برای تردد در این محورها داشته باشند.
سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت جوی جاده‌های کشور با بیان اینکه در اغلب محورهای استان‌های اردبیل، کرمانشاه، ایلام و کردستان بارش برف گزارش شده است، گفت: محور تبریز، زنجان، بستان‌آباد و میانه آذربایجان شرقی، محور پیرانشهر – نقده، پیرانشهر – اشنویه، پیرانشهر – مهاباد در آذربایجان غربی، محورهای قزوین – رشت، قزوین – همدان و گردنه آوج در استان قزوین، بارش برف گزارش شده است. همچنین محورهای هراز و کرج – چالوس نیز در ارتفاعات بارش برف گزارش شده است.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با بیان اینکه در اغلب محورهای استان‌های گیلان و مازندران بارش باران مشاهده می‌شود، خاطرنشان کرد: کولاک قابل توجهی در محور اهر – کلیبر، اهر – بستان‌آباد، میانه – اردبیل، سراب – اردبیل و گردنه سائین در آذربایجان شرقی وجود دارد. همچنین تردد با زنجیر چرخ در محورهای اسالم به خلخال، سراب -اردبیل و ارومیه -اشنویه الزامی است.
وی با اشاره به اینکه در محور فیروزکوه محدوده گدوک مه گرفتگی وجود دارد، گفت: بعد از چند روز دوباره شاهد وضعیت زمستانی در محورهای کوهستانی، ارتفاعات و برف و کولاک هستیم، لذا برای امشب و فردا رانندگان جهت تردد در این محورها زنجیر چرخ و تجهیزات ایمنی را همراه داشته باشند.
رحمانی ادامه داد: همچنین رانندگانی که قصد سفر به استان‌های کرمانشاه، ایلام، لرستان و گیلان را دارند، لازم است دقت بیشتری داشته باشند، زیرا محورهای مواصلاتی در این چهار استان برای امروز و فردا شرایط محیطی ناپایداری دارد.
بنابر اظهارات رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا، محور زنجان – طارم به علت کولاک شدید و کاهش دید از ساعت هشت صبح امروز تا زمانیکه شرایط محیطی به حالت اولیه خود بازگردد، مسدود است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به این مقاله امتیاز دهید
دکمه بازگشت به بالا