جدیدترین و داغ ترین اخبار سیاسی

آیا تابوت هاشمی واقعا خالی بود؟/ پاسخ مشاور هاشمی

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

فواد صادقی مشاور اسبق آیت الله هاشمی و از نزدیکان او با تکذیب این ادعا آن را واکنشی برای تحت الشاع قرار دادن موضوعی دیگر می‌داند.
فواد صادقی در واکنش به اظهارات اخیر سعید قاسمی به انصاف نیوز گفت: این ادعا که کذب است و به نظر می‌رسد این نوع اظهارات یک هدف خاص دارد .
صادقی درباره‌ی ادعای قاسمی مبنی بر خالی بودن تابوت هاشمی رفسنجانی در زمان تشییع، گفت: ادعای کذب آقای قاسمی بیشتر وهن رهبر انقلاب است، چون ایشان بر آیت الله هاشمی رفسنجانی نماز خواندند. ادعایی که آقای قاسمی مطرح می‌کند این است که «ما پل کارج که رسیدیم گفتند تابوت خالی است» حداکثر فاصله‌ی پل کالج تا دانشگاه نیم ساعت است. مقام معظم رهبری آن زمانی که نماز خواندند تا آن زمانی که تابوت به پل کالج رسیده کمتر از نیم ساعت است؛ ایشان می‌گوید همان زمان دوستش گفته «من در بهشت زهرا هستم و تابوت اینجاست» این معنایی ندارد جز اینکه تابوت از اول در بهشت زهرا بوده. چون ما که ندیدیم هلیکوپتری بلند شود و تابوت را ببرد، قاعدتا تابوت وقتی بخواهد با ماشین از دانشگاه تهران –با آن ازدحام- برود تا بهشت زهرا چیزی حدود یک ساعت باید طول بکشد. ادعای ایشان متضمن این است که مقام معظم رهبری بر تابوت خالی نماز خوانده باشد؛ مگر اینکه ایشان یک داستان گفته باشد، در غیر اینصورت زمان رسیدن تابوت به پل کالج نهایتا نیم ساعت بوده است.

منبع: مثلث آنلاین

به این مقاله امتیاز دهید
دکمه بازگشت به بالا