جدیدترین و آخرین اخبار داغ اقتصادی

اجاره خودرو در خارج از کشور ( معرفی شرکت های خارجی اجاره خودرو )

زمانی که تصمیم سفر به کشورهای دیگر می ‌گیریم، یکی از مهم ‌ترین نیازهایی که ذهنمان را مشغول می کند، فراهم کردن وسیله ی نقلیه مناسب برای رفت و آمد است تا بتوانیم به راحتی به هر نقطه از شهر یا کشور دسترسی پیدا کنیم.

 در این زمینه، شرکتهای اجاره خودروی خارجی با ارائه خدمات متنوع و ماشین‌های با کیفیت، به یاری گردشگران و مسافران می‌آیند. این شرکت‌ها با داشتن شعب در نقاط مختلف جهان، امکان اجاره و تحویل خودرو در مقاصد مختلف را فراهم می‌کنند و ساده‌ ترین و اقتصادی ‌ترین راه حل را برای حرکت در شهرها و کشورهای مختلف ارائه می‌دهند.

در ادامه قصد داریم به معرفی چند مورد از این شرکت های اجاره خودرو خارجی بپردازیم.

معرفی شرکت های اجاره خودرو در ایران

در سطح جهان، چندین شرکت وجود دارد که فعالیت خود را در کشورهای مختلف انجام می‌دهند. در زیر به معرفی چند شرکت از این دست می‌پردازیم که در ابتدا قصد داریم سایت های ایرانی اجاره خودرو را معرفی کنیم:

سعادت رنت

موسسه بین المللی و معتبر کارن آوران سعادت آتیه که به سعادت رنت شهرت دارد به شماره ثبت 510966 در ایران و شماره ثبتی 999723 در امارات دارای بزرگترین و متنوع ترین ناوگان خودرو می باشد که اولین شرکت ایرانی دارای شعب دائمی در چندین شهر ایران، جزیره کیش، دبی و استانبول است که می‌توانید از طریق آن و بدون واسطه، خودروی مناسب خود را اجاره کنید.

بدین منظور، شما می توانید براحتی اقدام به رزرو آنلاین و ارزان خودروی مورد نظر خود از طریق سایت سعادت رنت (www.saadatrent.com)  نمایید.

کافه رنت

کافه رنت

شرکت کهن گشت آراد با نام تجاری کافه رنت، نیز به عنوان یکی اولین شرکت های بین المللی اجاره خودرو در ایران و خاورمیانه به حساب میاد که شما می توانید به راحتی از خدمات کرایه خودرو کافه رنت در ایران و تقریباً در هر شهر بزرگ و مقصد گردشگری در سراسر خاورمیانه بهره ببرید.

کاسپین رنت

شرکت اجاره خودرو کاسپین رنت، نیز از دیگر شرکت های داخلی است که در زمینه اجاره و رنت ماشین لوکس و کرایه اتومبیل مدل بالا در تهران، کرج و جزیره کیش و همچنین ترکیه و دبی فعالیت می کند که برای اجاره خودرو در خارج از کشور، می توانید از خدمات آن بهره ببرید.

ناواران

ناواران، با شعار “اولین اجاره خودروی ایرانی به سبک جهانی”  نیز امکان اجاره خودرو با استانداردهای روز دنیا و بدون دریافت تضامین سنتی همانند چک و سفته و اسناد ملکی را فراهم می سازد.  ناواران، نیز امکان اجاره خودرو را برای شما، در بسیاری از شهر های ایران و کشور دبی فراهم می کند.

تا اینجا به معرفی تعدادی از شرکت های اجاره خودرو ایرانی پرداختیم، در ادامه قصد داریم تعدادی از شرکت های خارجی اجاره خودرو را نیز معرفی می کنیم :

معرفی شرکت های خارجی اجاره خودرو

Avis

avis.com، یکی از بزرگ ‌ترین و معتبرترین شرکت‌های اجاره خودرو در جهان است که در بسیاری از کشورها و فرودگاه ‌های بین‌المللی شعبه دارد.

Avis، با گسترش فعالیت‌های خود در بیش از 165 کشور و هزاران موقعیت در سراسر جهان، به یکی از اصلی‌ترین بازیکنان در بازار اجاره خودرو تبدیل شده است.

شرکت  Avis، با استفاده از فناوری‌های جدید، امکاناتی همچون رزرو آنلاین و اپلیکیشن‌های موبایلی را جهت اجاره‌  روزانه، هفتگی، ماهانه و حتی بلند مدت برای مشتریان خود ارائه می‌دهد.

Europcar

 Europcar، یکی از بزرگ ‌ترین شرکت‌های اجاره خودرو در جهان است که در سال ۱۹۴۹ در فرانسه تأسیس شد. این شرکت خدمات اجاره خودرو را در بیش از ۱۴۰ کشور، ارائه می‌دهد.

Europcar، معمولاً انواع مختلفی از خودروها را از مدل‌های اقتصادی گرفته تا مدل‌های لوکس و ون‌ها و خودروهای تجاری، ارائه می‌دهد. در کل، اگر قصد دارید در یک کشور خارجی خودرویی را اجاره کنید، Europcar می‌تواند یکی از گزینه‌های خوب باشد.

Oneclickdrive

برنامه یا اپلیکیشن کرایه اتومبیل  OneClickDrive، به شما امکان دسترسی به یکی از بزرگترین بازار اجاره و اجاره خودرو در جهان را در تلفن همراه خود، از طریق فیلتر بر اساس بودجه و نیازهای خود، می دهد. با کمک  Oneclickdrive، می توانید به بهترین پیشنهادات اجاره خودرو روزانه، هفتگی و ماهانه در دبی و 35+ شهر در سراسر جهان از جمله ابوظبی، استانبول، آنکارا، بارسلونا، لندن، مراکش، مسقط، ریاض و بلگراد، دسترسی پیدا کنید.

Hertz

شرکت  Hertz، یکی از بزرگترین و معروف‌ترین شرکت‌های اجاره خودرو در جهان است.

Hertz، در بیش از 150 کشور، فعالیت داشته و دارای نمایندگی‌های زیادی در فرودگاه‌ها، شهرها و اماکن گردشگری است. Hertz، به مشتریان خود انواع مختلفی از خودروها را ارائه می‌دهد، از خودروهای اقتصادی گرفته تا خودروهای لوکس و ورزشی.

Kayak

در حقیقت، “Kayak” شرکتی نیست که مستقیماً خودرو اجاره دهد؛ بلکه یک موتور جستجو است که به کاربران امکان مقایسه قیمت‌های پرواز، هتل و اجاره خودرو را می‌دهد.  Kayak، اطلاعات را از چندین وب ‌سایت مختلف جمع‌آوری می‌کند تا به کاربران کمک کند بهترین قیمت‌ها را پیدا کنند.

وقتی شما در Kayak برای اجاره خودرو جستجو می‌کنید، Kayak وب‌سایت‌های مختلف اجاره خودرو را بررسی می‌کند و بهترین قیمت‌ها و گزینه‌های موجود را نمایش می‌دهد. اما وقتی شما تصمیم به رزرو گرفتید، شما مستقیماً به وب‌سایت شرکت اجاره خودرو منتقل می‌شوید و تراکنش از طریق آن وب ‌سایت انجام می‌شود.

saadatrent

Saadatrent، یک شرکت بین المللی ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو است که این امکان را فراهم آورده تا خارج از مرزهای ایران نیز خدمات خود را به هم وطنان عزیز ارائه دهد. Saadatrent، در کشور هایی نظیر دبی و ترکیه، شعبه دارد. در شعبه دبی saadatrent، انواع خودروهای لوکس و لاکچری موجود است. شعب اجاره خودرو دبی، در تمام شهرهای کشور امارات و در فرودگاه بین المللی دبی قرار دارد. یکی از برتری‌های saadatrent نسبت به دیگر شرکت‌ها، ارائه خدمات اجاره انواع ماشین در دبی با قیمت‌های استثنایی است. برای گردش و تفریح در دبی می توانید به راحتی و سریع، خودروی موردنظرتان را از طریق این سایت به صورت آنلاین رزرو کنید.

saadatrentجمع بندی

در این مقاله، شرکت های اجاره خودرو متعددی را به شما معرفی کردیم. اگر قصد اجاره خودرو در خارج از کشور را دارید، سعادت رنت می تواند گزینه بسیار مناسب و اقتصادی برای شما جهت اجاره خودرو موردنظرتان باشد.

همانطور که گفته شد سعادت رنت، یک شرکت معتبر بین المللی است که در ایران و خارج از ایران، ترکیه و دبی نیز شعب دارد و چون خود شعب شرکت سعادت رنت، مالکیت تمامی خودرو ها را بر عهده دارند و نیز شرایط ویژه و آسانی را برای  اجاره ماشین در خارج از کشور فراهم می کند، توانسته جزو 3 رتبه برتر اجاره خودرو بین المللی قرار گیرد. بنابراین می تواند پیشنهاد بسیار جذابی برای شما جهت اجاره و دستیابی به خودرو دلخواهتان در خارج از مرز های ایران باشد.

5/5 - (1 امتیاز)
دکمه بازگشت به بالا