جدیدترین و آخرین اخبار داغ فرهنگ و هنر

استایل لاکچری بهاره افشاری در خارج

بهاره افشاری در این ویدئو عنوان می‌کند که اوبه بیماری سخت زنان دچار شده بود.

بیوگرافی بهاره افشاری

بهاره افشاری فعالیت هنری اش را سال ها پیش با یک سریال آغاز کرد. اما به دلیل تجربه ی بد در آن کار دوست ندارد از آن کار در کارنامه هنری خود نام ببرد و تصمیم گرفت تا برای همیشه از دنیای بازیگری کنار برود.

اما کیانوش عیاری توانست بعد از گذشت چندسال این بازیگر جوان را راضی به همکاری کند تا در جدیدترین ساخته اش که سرگذشت دکترمحمد قریب است به ایفای نقش بپردازد.

بهاره فشاری در این کار در دو نقش بازی می کند و پس از آن یک پیشنهاد ناب و جدید سومین کار هنری او رارقم زد.

بهاره افشاری

استایل جدیدی بهاره افشاری

بهاره افشاری بازیگر سینما و تلویزیون است. بهاره افشاری متولد سال 1363 است. بهاره افشاری متولد شاهرود است. خانم بهاره افشاری با سریال اویک فرشته بود به شهرت رسید. خانم بهاره افشاری تجربه کارگردانی نیز دارد. بهاره افشاری پیش از هنرپیشه شدن کار مونتاژ و نقاشی انجام می‌داد. بهاره افشاری پیش از آن که یک هنرپیشه و بازیگر باشد یک طراح لباس حرفه ای است طراحی که مزون داشته و با برگزاری شوهای لباس بسیاری از بازیگران را مشتری خود کرده بود به نحوی که در سال ۸۳ مجله چلچراغ در مصاحبه ای او را جوان ترین طراح لباس ایران معرفی می کند.

بهاره افشاری

چهره بی آرایش بهاره افشاری

بهاره افشاری

استایل لاکچری بهاره افشاری در خارج

عکسی جالب و دیدنی از بهاره افشاری بازیگر سرشناس ایرانی که در عرصه تئاتر فعالیت زیادی دارد با استایل لاکچری در خارج منتشر شد.

بهاره افشاری

به این مقاله امتیاز دهید
منبع
رکنا
دکمه بازگشت به بالا