جدیدترین و آخرین اخبار داغ حوادث

اسیدپاشی مرموز روی صورت خانم معاون

به گزارش مشرق، ساعت 8 صبح چهارشنبه 22 اسفند مأموران کلانتری 150 تهرانسر در جریان اسیدپاشی به چهره زن جوانی در یکی از خیابان‌های تهرانسر قرار گرفتند. مأموران کلانتری بلافاصله با سرپرست دادسرای امور جنایی تهران تماس گرفته و او را در جریان این حادثه قرار دادند. بدین ترتیب با دستور محمد شهریاری تحقیقات تخصصی در این خصوص آغاز شد و کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی پایتخت وارد عمل شدند.

ر نخستین گام کارآگاهان به سراغ قربانی این اسیدپاشی رفتند. زن جوان که صورتش آسیب دیده بود گفت: من معاون مدرسه دخترانه‌ای در پونک هستم. ساعت 8 صبح طبق معمول تمام روزها از خانه خارج شدم تا به مدرسه بروم. اما به محض اینکه در خانه را باز کردم، مردی با نقاب مشکی مقابل در ظاهر شد. او ظرف پلاستیکی در دست داشت و ناگهان مایع داخل ظرف را به روی صورتم پاشید بعد هم بلافاصله پای پیاده فرار کرد.
آن موقع تصور نمی‌کردم که داخل ظرف پلاستیکی اسید باشد اما به محض اینکه مایع روی صورتم ریخت بشدت سوختم. تازه آن موقع متوجه اسید پاشی شدم. زن 37 ساله که از ناحیه صورت دچار سوختگی شده بود بلافاصله به بیمارستان سوانح و سوختگی منتقل شد.
دکتر ده مرده‌ای، رئیس بیمارستان در رابطه با این حادثه گفت: زن جوان دچار سوختگی 5 درصدی شده است اما باتوجه به اینکه چشمش بشدت آسیب دیده بود به بیمارستان رسول اکرم منتقل شد. محمدشهریاری گفت: باتوجه به اینکه چشم معاون مدرسه دخترانه آسیب شدیدی دیده بود، یکی از چشم‌هایش تخلیه شد. تحقیقات برای شناسایی و دستگیری عامل این اسیدپاشی ادامه دارد.

منبع:مشرق نیوز

به این مقاله امتیاز دهید
دکمه بازگشت به بالا