جدیدترین و آخرین اخبار داغ اقتصادی

افت شاخص کل بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با افت ۴ هزار واحدی روبرو شد.

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با افت ۴ هزار واحدی روبرو شد.

در جریان دادوستد‌های امروز بازار سرمایه بیش از ۳ میلیارد و ۸۰۸ میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۲ هزار و ۶۳۱ میلیارد تومان در بیش از ۲۲۷ هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با افت ۴۵۰۱ واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۴۶۸ هزار و ۹۹۷ واحد قرار گرفت.

بیشترین اثر منفی بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نماد‌های معاملاتی شرکت‌های معدنی و صنعتی گل گهر، توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه و توسعه معادن و فلزات شد و در مقابل شرکت‌های پالایش نفت اصفهان، پالایش نفت بندرعباس و پالایش نفت تهران با رشد خود مانع افت بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

بر اساس این گزارش، در بازار‌های فرابورس ایران هم با معامله یک میلیارد و ۷۰۴ میلیون ورقه به‌ارزش هزار و ۲۶۴ میلیارد تومان در ۱۱۲ هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۱۵۲ واحد افت کرد و در ارتفاع ۱۹ هزار و ۲۶۳ واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز بیشترین اثر منفی بر شاخص فرابورس به نام نماد‌های معاملاتی سنگ آهن گهر زمین، پلیمر آریا ساسول و پتروشیمی زاگرس و بیشترین اثر مثبت بر این نماگر به نام بیمه پاسارگاد، گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی و سرمایه‌گذاری صبا تامین شد.

به این مقاله امتیاز دهید
منبع
انتخاب
دکمه بازگشت به بالا