جدیدترین و داغ ترین اخبار سیاسی

اقتدار و عزت ایران، برخواسته از مجالس عزا و سوگواری امام حسین(ع) است

[ad_1]
61712863

حجت الاسلام والمسلمین جلیلی صفت در جمع کارکنان دژبان ارتش ماه محرم را نمایشگاه بزرگ و باعظمتی به وسعت تمام هستی دانست که شجاعت، شهامت، غیرت، ایثار، فداکاری، آگاهی، بصیرت، معنویت و اقتدار را به نمایش می‌گذارد.

به گزارش ایسنا به نقل از ارتش، حجت الاسلام و المسلمین احمد جلیلی صفت، جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) که با رعایت پروتکل های بهداشتی و در جوار مزار شهید گمنام تدفین شده در دژبان ارتش برگزار شد، گفت: عاشورا کیمیای بی نظیری است که در طول تاریخ هیچگاه تکرار نشده و نخواهد شد.

وی ماه محرم را نمایشگاه بزرگ و باعظمتی به وسعت تمام هستی خواند و تصریح کرد: این نمایشگاه برای همه‌ گروه‌های سنی از کودک شیرخوار گرفته، تا پیرمرد سالخورده، کالایی برا نمایش و پیام ویژه‌ای دارد و کالای نمایشگاه محرم و عاشورا، شجاعت، شهامت، غیرت، ایثار، فداکاری، آگاهی، بصیرت، معنویت و اقتدار است.

جانشین رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به اینکه کسانی که بصیرت و آگاهی کامل از قیام عاشورا داشته باشند پیرو واقعی امام حسین (ع) هستند گفت: ایجاد بصیرت دینی، آشنایی با دین و آگاهی در مردم ،سه دلیل قیام امام حسین (ع) است.

جلیلی صفت اظهار کرد: باید مردم دریابند و به آنها بگوییم که علت قیام امام حسین (ع) چه بوده است و برای چه در راه خدا تمام آنچه را که داشت، اهدا کرد، این امر نشان می دهد که هدف امام حسین (ع) بسیار مهم و والا بوده است.

جانشین رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش ادامه داد: همانطور که در کلام معصومین علیهم السلام بارها نقل شده است، آتشی که با شهادت ابا عبدالله الحسین(ع) ایجاد شده است، شعله اش تا دنیا دنیاست، افروخته تر خواهد شد و هیچگاه خاموش نخواهد شد، حتی با شرایط سال جاری و شیوع ویروس منحوس کرونا مجالس عزای امام(ع) تعطیل نشد و شیعیان و مومنین همچون سالیان گذشته این مراسم را با رعایت اصول بهداشتی برگزار می کنند.

وی اقتدار، عزت و ماندگاری ایران در این دنیا را برخواسته از مجالس عزا و سوگواری امام حسین(ع) برشمرد و افزود: این سرمایه را در دنیا کسی ندارد، هر سلاح نظامی که ساخته می‌شود کشوری دیگر به فکر ساخت سلاح مجهزتر است، اما تنها سلاحی که نمی شود مجهزتر از آن را ساخت، سلاح عزاداری اباعبدالله(ع) و برپایی مجالس امام حسین(ع) است، همچنانکه در دوران ۸ سال دفاع مقدس، فداکاری مثال زدنی رزمندگان اسلام، دشمنان نظام را به بهت فرو برد که چه نیرویی دراین پیشانی بندهای متبرک وجود دارد که رزمنده از هیچ چیز نمی ترسد و با قدرت و غیرت با توسل به ائمه هدی(ع)، دشمن را حقیر می شمارد و به استقبال شهادت می رود.

انتهای پیام

[ad_2]
به این مقاله امتیاز دهید
دکمه بازگشت به بالا