جدیدترین و آخرین اخبار داغ اجتماعی

امکان حذف اضطراری برای دانشجویان دانشگاه شریف

با اعلام معاونت آموزش دانشگاه صنعتی شریف، دانشجویان کلیه مقاطع تحصیلی این دانشگاه می‌توانند نسبت به حذف اضطراری تک درس اقدام کنند.

بر این اساس دانشجویان کلیه مقاطع تحصیلی دانشگاه شریف می‌توانند از روز شنبه ۲۶ آذر تا ساعت ۱۵ روز دوشنبه ۱۲ دی‌ماه با مراجعه به سامانه‌ آموزش نسبت به حذف اضطراری تک‌درس اقدام کنند.

با توجه به تسهیلات ویژه در نظر گرفته شده برای این نیم‌سال، دانشجویان مقطع کارشناسی شریف استثنائا مجازند علاوه بر حذف عادی یک درس با رعایت کف واحد، یکی دیگر از دروس ثبت‌نامی خود را اعم از دروس نظری و عملی بدون رعایت کف واحد حذف کنند.

همچنین با توجه به تغییر یک‌هفته‌ای زمان امتحانات، انتهای بازه‌ حذف اضطراری از ۵ دی‌ماه در تقویم اولیه آموزشی دانشگاه صنعتی شریف به ۱۲ دی‌ماه گسترش یافته است. این مهلت غیر قابل تغییر بوده و به درخواست‌های رسیده پس از این تاریخ، اعم از درخواست‌های حذف عادی و یا درخواست‌های حذف با تسهیلات ترتیب اثر داده نخواهد شد.

در شرایط لازم جهت حذف اضطراری تک درس برای دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف آمده است: دانشجویانی می‌توانند اقدام به حذف اضطراری یک درس نظری کنند که دروس باقیمانده آنها از حد نصاب لازم (۱۲ واحد در مقطع کارشناسی، ۸ واحد در مقطع کارشناسی ارشد و ۶ واحد در مقطع دکتری) کمتر نشود.

دانشجویانی که یکی از دروس آنها به علت عدم رعایت مقررات، توسط آموزش دانشگاه حدف سیستمی شده باشد، مجاز به حذف تک درس عادی نیستند.

به این مقاله امتیاز دهید
منبع
ایسنا
دکمه بازگشت به بالا