جدیدترین و آخرین اخبار داغ اجتماعی

بارش‌ برف در سطح استان تهران

روز شنبه (۲۴ دی‌ماه) با ورود سامانه بارشی جدید از بعدازظهر افزایش ابرناکی و اواخر شب بارش‌های پراکنده غالبا به صورت برف در سطح استان تهران و ادامه آن تا روز یکشنبه (۲۵ دی‌ماه) مورد انتظار است.

با بررسی نقشه‌های هواشناسی و مدل‌های پیش‌یابی عددی، وضعیت جوی استان تهران برای امروز(۲۲ دی‌ماه) در بیشتر نواحی در بعضی ساعات بارش پراکنده برف به‌ویژه نیمه شمالی و در ارتفاعات تا اوایل شب بارش برف گاهی همراه با کولاک، پدیده مه و به‌تدریج کاهش ابر پیش‌بینی می‌شود.

روز شنبه (۲۴ دی‌ماه) با ورود سامانه بارشی جدید از بعدازظهر افزایش ابرناکی و اواخر شب بارش‌های پراکنده غالبا به صورت برف در سطح استان و ادامه آن تا روز یکشنبه (۲۵ دی‌ماه) مورد انتظار است.

با نفوذ زبانه‌های پرفشار به سطح استان ماندگاری هوای سرد تا اوایل هفته آینده به‌ویژه برای ارتفاعات، یخبندان، پدیده مه و لغزندگی سطح جاده‌ها پیش‌بینی می‌شود و باتوجه به سردی هوا، رطوبت نسبی بالا و عدم وزش باد قابل ملاحظه، در مناطق پرتردد شهری در بعضی ساعات، آسمان همراه با غبارمحلی و گاهی غبارآلود به‌ویژه از یکشنبه بعدازظهر تا دوشنبه خواهد بود.

روز دوشنبه (۲۶ دی‌ماه) در بیشتر نواحی شاهد افزایش محسوس دما بین ۲ تا ۶ درجه سانتی‌گراد خواهیم بود.

آسمان تهران فردا (۲۳ دی) صاف تا قسمتی ابری گاهی وزش باد و همراه با غبار صبحگاهی با حداقل دمای ۳- و حداکثر دمای ۳ درجه سانتیگراد و طی شنبه (۲۴ دی) کمی ابری همراه با غبار محلی، به‌تدریج ابری و در اواخر وقت همراه با بارش پراکنده با احتمال بارش برف و وزش باد با حداقل دمای ۱- و حداکثر دمای ۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طی ۲۴ ساعت گذشته نیز ایستگاه فیروزکوه آلودگی-امین‌آباد با کمینه دمای ۱۵- سردترین ایستگاه هواشناسی بود.

3/5 - (1 امتیاز)
منبع
دنیای اقتصاد
دکمه بازگشت به بالا