جدیدترین و داغ ترین اخبار سیاسی

بازدید امیر دریادار سیاری از دانشگاه علوم پزشکی ارتش

[ad_1]

بازدید امیر دریادار سیاری از دانشگاه علوم پزشکی ارتش

معاون هماهنگ کننده ارتش از قسمت ها و بخش های مختلف دانشگاه علوم پزشکی ارتش و بیمارستان 501 امام رضا (ع) بازدید کرد و چندین پروژه درمانی و عمرانی را افتتاح کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر دریادار سیاری، معاون هماهنگ کننده ارتش در حاشیه بازدید از بخش های مختلف دانشگاه علوم پزشکی ارتش، گفت: دانشگاه علوم پزشکی یکی از مجموعه های بسیار با اهمیت ارتش است، زیرا تلاش انسان هایی که در جامعه پزشکی ارتش تربیت می شوند، در  حفظ و ارتقای سطح سلامتی آحاد فرماندهان و کارکنان نقش مهمی ایفا می کند.
امیر دریادار سیاری خاطرنشان کرد: امروز طی بازدیدی که از این دانشگاه و بویژه دانشکده های پزشکی، پیراپزشکی و طب هوافضا و طب رزم به عمل آمد؛ مشاهده کردم مسئولان مربوطه به جد پیگیر توسعه علمی و تجهیزاتی دانشگاه هستند و هرچه در توان داشته اند پای کار آورده اند و با علاقمندی، دلسوزی، جدیت و نیت خوب کارها را دنبال می کنند. برخی کارها نیز هنوز تکمیل نشده که با حمایت و همراهی معاونت های ستاد ارتش ان شاءالله بزودی انجام خواهد شد.
وی افزود: امروز در بیمارستان امام رضا (ع) ارتش هم سه اتاق عمل جدید و پیشرفته، دستگاه های جدید ام آر آی، ای آر سی پی، اندوسونوگرافی، انتروسکوپی و آندوسکوپی به بهره برداری رسید که این اقدامات ارزشمند نتیجه همت، پادر رکابی و تلاش کارکنان خدوم این بیمارستان است.
امیر دریادار سیاری همچنین گفت: در طول شیوع و گسترش ویروس کرونا، معاونت بهداشت و درمان ارتش تلاش گسترده ای انجام داد و با همکاری و همراهی بیمارستان ها و ادارات بهداشت سایر نیروها اقدامات ارزشمندی در جهت خدمت رسانی به مردم صورت گرفت ازجمله اینکه بیش از 12هزار نفر از جامعه پزشکی ارتش در این حوزه وارد شده و کمک کردند و در حال حاضر نیز در حال خدمت رسانی هستند که جای تقدیر و تشکر دارد.
وی افزود: امیدواریم با تداوم تلاش ها در حوزه های علمی، تحقیقاتی و توسعه روزافزون امکانات، تجهیزات و زیرساخت های مورد نیاز دانشگاه علوم پزشکی ارتش و بهره گیری از توانمندی های جوانان متخصص و متعهد این دانشگاه و اجرای طرح های ابتکاری و مفید مثل پذیرش دانشجویان علوم پزشکی سایر نیروهای مسلح و حضور دانشجویان ما در دانشگاه های دیگر، دانشگاه علوم پزشکی ارتش به عنوان یک الگوی موفق در سطح دانشگاه های علوم پزشکی کشور مطرح شود.
پیش از این بازدید، امیر دریادار دوم پزشک مصطفی مداح، معاون بهداشت، درمان، امداد و آموزش پزشکی ارتش نیز طی سخنانی با اشاره به تلاش های صورت گرفته توسط دانشگاه علوم پزشکی ارتش در حوزه های تربیت و آموزش کادر پزشکی و پرستاری و توسعه فعالیت های علمی و تحقیقاتی متناسب با نیازهای مراکز درمانی نیروهای مسلح، گفت: پیشرفت های ارزشمندی که امروز در حوزه های مختلف این دانشگاه از جمله حوزه مقابله با کرونا شاهد آن هستیم با همت و پشتکار مسئولان دلسوز و جوانان متخصص دانشگاه و حمایت های بی دریغ سامانه فرماندهی و ستاد ارتش در حال توسعه و تکمیل است.
در ادامه این مراسم، امیر سرتیپ دوم پزشک رامین حمیدی فراهانی، فرمانده دانشگاه علوم پزشکی ارتش نیز گزارشی از روند توسعه فعالیت های آموزشی و تحقیقاتی دانشگاه را ارائه کرد و افزود: پذیرش دانشجویان میهمان از دیگر دانشگاه های علوم پزشکی نیروهای مسلح، ارتقای سطح علمی در رشته های طب رزم و طب هوا فضا، راه اندازی و تجهیز دپارتمان های آموزش فضای مجازی و اموربین المللی و آکادمی زبان، بهسازی آزمایشگاه های فیزیولوژی و بیوشیمی، راه اندازی مرکز جامع آزمون الکترونیک، تجهیز کلینیک دندانپزشکی و دانشکده پیراپزشکی و توسعه علوم بین رشته ای و فرارشته ای از جمله پزشکی دریا و فیزیولوژی هوا بخشی از فعالیت ها و دستاوردهای اخیر دانشگاه علم پزشکی ارتش است.

انتهای پیام

[ad_2]
به این مقاله امتیاز دهید
دکمه بازگشت به بالا