جدیدترین و داغ ترین اخبار سیاسی

بازدید هیات رئیسه فراکسیون کارآفرینان مجلس از شرکت بهداشتی دکتر عبیدی

[ad_1]

هیات رئیسه فراکسیون کارآفرینان مجلس شورای اسلامی از شرکت بهداشتی دکتر عبیدی بازدید کردند.

به گزارش ایسنا، هیات رئیسه فراکسیون کارآفرینان مجلس صبح روز گذشته (چهارشنبه) با توجه به اهمیت صنایع بهداشتی و قرارگیری محصولات این حوزه در سبد کالاهای ضروری خانوار به دلیل شیوع ویروس کرونا، برای بررسی میدانی مسائل و دغدغه‌های صنفی این رسته‌های تولیدی، از شرکت بهداشتی دکتر عبیدی که یکی از قدیمی‌ترین تولیدکنندگان محصولات بهداشتی در کشور است بازدید کردند.

در جریان این بازدید مدیران اجرایی، مسئولان فنی و تخصصی این شرکت به بیان مشکلات، فرصت‌ها و زمینه‌های توسعه کارآفرینی و اشتغال این صنعت پرداختند.

علی نقیب رئیس هیات مدیره شرکت بهداشتی دکتر عبیدی میزبان این دیدار بود؛ فردی که برای نخستین‌بار دپارتمان تولید محصولات آرایشی ارگانیک را در ایران راه‌اندازی کرده است. شرکت بهداشتی دکتر عبیدی، در حال حاضر تنها شرکتی است که مجوز صدور محصولات آرایشی ارگانیک را در کشور دریافت کرده است.

در این نشست تخصصی که با حضور حجت‌الاسلام موسوی لارگانی رئیس و اقبال شاکری نایب‌رئیس فراکسیون کارآفرینان مجلس شورای اسلامی و همچنین رضا گرزین مدیرکل آموزش‌های فنی حرفه‌ای استان تهران و علیرضا احمدیان، دبیر اجرایی فراکسیون کارآفرینان مجلس برگزار شد، از خط تولید انواع محلول‌های ضد عفونی‌کننده “افروز” و سایر تولیدات شرکت بهداشتی دکتر عبیدی بازدید شد.

مسقطی، مدیر تحقیق و توسعه شرکت بهداشتی دکتر عبیدی، در خصوص کیفیت محصولات توضیح داد و تاکید کرد که تمام تولیدات این شرکت از استانداردهای جهانی برخوردار است.

در این نشست دو ساعته، فهرستی از موانع کسب و کار و تولید، استخراج و بر حمایت از جنبه‌های دانش‌بنیان و خودکفایی در تولید مواد اولیه با همکاری دانشمندان و نخبگان کشور تاکید شد. افزایش تعامل میان شرکت‌های تولیدی با شرکت‌های دانش‌بنیان و دانشگاه‌های کشور نیز از دیگر موارد مورد تاکید در این نشست بود.

فراکسیون کارآفرینان مجلس شورای اسلامی با بهره‌مندی از مشورت‌های راهبردی کارآفرینان و متخصصان صنایع مختلف بر حل هرچه سریع‌تر و موثرتر موانع ساختاری، مدیریت نوسانات ارزی، کاهش بروکراسی‌های زاید اداری و مشکلات کارآفرینان کشور، نقش فعال‌تری ایفا خواهد کرد تا با استفاده از خرد جمعی صاحب‌نظران، موانع موجود بر سر راه توسعه کارآفرینی و اشتغال در کشور کاهش یابد.

انتهای پیام

[ad_2]
به این مقاله امتیاز دهید
دکمه بازگشت به بالا