جدیدترین و داغ ترین اخبار سیاسی

بازگشت بیش از ۱۰۰۰ میلیارد تومان از سرمایه یک موسسه مالی

[ad_1]
61541996

ایسنا/گلستان رییس کل دادگستری استان گلستان گفت: با اقدام به موقع دادگستری گلستان بیش از یک هزار میلیارد تومان از سرمایه یکی از موسسه های مالی کشور به سیستم بانکی برگشت.


هادی هاشمیان در جلسه شورای معاونین دادگستری گلستان با اعلام این خبر، گفت: مدیریت و تدبیر مجموعه قضایی استان اگر نبود این اموال شاید از دسترس موسسه خارج می شد و یکی از موسسه های مالی بزرگ کشور زمین می خورد و سپرده گذاران دچار مشکل می شدند.

هوی افزود: پرونده متهمان این موسسه که در گلستان و سمنان به اقدامات مجرمانه دست زدند  در مراحل نهایی است و به زودی کیفرخواست آن در دادسرای گرگان صادر می شود.

رییس کل دادگستری گلستان ادامه داد: نماینده  بانک مرکزی و مدیران این موسسه مالی اعتباری  نیز از عملکرد دادگستری گلستان در جریان رسیدگی این پرونده قدردانی کردند.

دادستان عمومی و انقلاب گرگان هم در این جلسه از کاهش پرونده های اجرای احکام خبر داد و گفت: دادیاران توانمند را در شعب اجرای احکام مستقر کرده ایم تا زودتر پرونده های این بخش را ساماندهی کنند.

به گزارش ایسنا به نقل از دادگستری گلستان، حجت الاسلام سیدرضا سیدحسینی در ادامه درباره تعدادی از پرونده های مهم در حال رسیدگی دادسرای مرکز استان هم توضیح داد و گفت: در پرونده مربوط به واگذاری زمین های دولتی در اداره راه و شهرسازی استان، گزارش سازمان بازرسی به تازگی به شعبه رسیدگی این پرونده ارجاع شده که بر اساس آن برای ۶ نفر اعلام جرم شده که پس از بررسی، بازپرس پرونده اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

انتهای پیام

[ad_2]
به این مقاله امتیاز دهید
دکمه بازگشت به بالا