عکسجدیدترین و آخرین اخبار داغ فرهنگ و هنر

بازیگر معروف یلدای امسال را متفاوت برگزارکرد

شاهرخ استخری که چندی پیش تولد دخترش را در شب هالووین با تیپ جنجالی در کنار خانواده جشن گرفت و حسابی حاشیه ساز شد، شب یلدای امسال را متفاوت و به دور از هرگونه تجملات برگزار کرد .

سپیده بزمی پور شب یلدای امسال را ساده برگزار کرد و عکس هایی از شب یلدای امسال در کنار دختران خود در اینستاگرام منتشر کرده است.

زن شاهرخ استخری متولد 1367 می باشد زن شاهرخ استخری از بلاگرهای معروف اینستاگرام است شاهرخ استخری مدتی است از بازیگری فاصله گرفته و مشغول بیزینس شخصی خودش است شاهرخ استخری با بازی در سریال دلنوازان شناخته شد سپیده بزمی پور علاوه بر مترجمی زبان انگلیسی لیسانس حسابداری از دانشگاه بروکسل بلژیک است که وی در سن 22 سالگی موفق به اخذ مدرک کارشناسی حسابداری شد.

RcsgKt7lZf1V

امیر بزمی پور پدر سپیده بزمی پور است که وی یکی از بهترین نقاشان رنگ روغن می باشد و مستند ساز معروف ایرانی است که اکنون با مادر سپیده در بلژیک زندگی می کند. همچنین سپیده یک برادر بزرگتر از خودش به اسم سعید دارد که صاحب یکی از بهترین برندهای لوازم آرایشی در تهران است و همچنین هرزچندگاهی قطعه شعری را می خواند. سپیده بزمی پور همسر شاهرخ استخری تصاویر زیر را از خوشپوشی دختران خود در جشن تولد دوستشان را در اینستاگرام منتشر کرده است

شب یلدا شاهرخ استخری

به این مقاله امتیاز دهید
دکمه بازگشت به بالا