جدیدترین و آخرین اخبار داغ ورزشی

باشگاه زنیت قیمت سردار آزمون را تعیین کرد

باشگاه زنیت سنت پترزبورگ روسیه برای فروش زمستانی سردار آزمون مهاجم ایرانی خود به باشگاه نیوکاسل مبلغ ۵ میلیون پوند تعیین کرده است.

در حالی که خبر‌ها حاکی از توافق سردار آزمون مهاجم تیم ملی ایران با باشگاه لیون فرانسه است، باشگاه نیوکاسل انگلیس هم به جذب این بازیکن ۲۷ ساله چشم دوخته است.

سردار آزمون روز چهارشنبه از طریق اینستاگرام خود توافق با هر تیمی را رد کرد، اما این موضوع واکنش «هوگو گیلمه» خبرنگار فرانسوی را در پی داشت و وی جزئیاتی از توافق آزمون با لیون را فاش کرد.

قرارداد سردار آزمون با باشگاه زنیت در تابستان ۲۰۲۲ به پایان می‌رسد و وی می‌تواند بعد از آن به عنوان بازیکن آزاد روسیه را ترک کند. زنیت، اما به دنبال این است تا یا قرارداد آزمون را تمدید کند و یا از طریق فروش او در نقل و انتقالات زمستانی همین فصل، پولی به دست بیاورد.

گفته می‌شود باشگاه لیون مبلغ ۳ تا ۴ میلیون یورو برای گرفتن رضایتنامه آزمون در همین پنجره نقل و انتقالات هزینه خواهد کرد تا مهاجم تیم ملی ایران را با قرارداد ۴.۵ ساله از آن خود کند.

با این حال سایت hitc مدعی شد زنیت مبلغی بیش از این را برای فروش زمستانی آزمون در نظر گرفته است.

به نوشته این سایت، نیوکاسل برای جویا شدن وضعیت آزمون سراغ باشگاه زنیت رفته است و مدیران این باشگاه روسی اعلام کرده‌اند برای فروش مهاجم خود مبلغ ۵ میلیون پوند می‌خواهند.

این سایت نوشت: «آزمون با طرح کلی قرارداد با لیون موافقت کرده بود، اما سقوط ارزش آن‌ها به زیر قیمت مدنظر باشگاه زنیت به نیوکاسل فرصت دیگری برای انتقال آزمون به جای ویلسون می‌دهد.»

hitc همچنین با اشاره به گلزنی سردار آزمون مقابل یوونتوس و چلسی در لیگ قهرمانان آسیا به اظهارات کارلوس کی روش سرمربی سابق تیم ملی ایران درباره این مهاجم اشاره کرده و نوشته است: «کی روش، سرمربی مصر یک بار به ESPN گفت: “آزمون همه ویژگی‌ها برای موفقیت در بالاترین سطح را دارد. او همیشه در حال پیشرفت است”».

به این مقاله امتیاز دهید
دکمه بازگشت به بالا