جدیدترین و آخرین اخبار داغ اجتماعی

برخورد با مشترکان بد مصرف در بخش آب تهران

محمدرضا بختیاری مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب استان تهران گفت: فرایند برخورد با مشترکان بد مصرف در بخش آب تهران از همان روز نخست تابستان آغاز شده است. او افزود: ۵ درصد مشترکان آب در تهران جزو مشترکان بد مصرف هستند. وی ادامه داد: مشترکان بد مصرف مشترکانی هستند که بیش از الگوی تعیین شده در هر ماه مصرف دارند.

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب استان تهران گفت: فرایند برخورد با مشترکان بد مصرف در بخش آب تهران از همان روز نخست تابستان آغاز شده است.

«محمدرضا بختیاری» افزود: ۵ درصد مشترکان آب در تهران جزو مشترکان بد مصرف هستند.

وی ادامه داد: مشترکان بد مصرف مشترکانی هستند که بیش از الگوی تعیین شده در هر ماه مصرف دارند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران خاطرنشان ساخت: مشترکانی که بیش از ۲۸ مترمکعب آب در هر ماه مصرف دارند جزو مشترکان بد مصرف هستند که باید میزان مصرف خود را کنترل کنند.

بختیاری گفت: پیک مصرف آب در تهران از ساعت ۱۰ صبح تا ساعت ۱۵ است و اگر مشترکان بد مصرف در این بازه زمانی رعایت نکنند به طور جد با آنها برخورد خواهد شد و قطع آب می‌شوند.

وی ادامه داد: در تهران ۴۰ درصد مشترکان آب مصرف مطابق الگو و ۲۰ درصد مصرف کمی بیش از الگو دارند. در همین حال، حدود ۳۵ درصد پرمصرف و ۵ درصد بد مصرف هستند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران افزود: این مشترکان بد مصرف که ۵ درصد از کل مشترکان را در بر می‌گیرند بیش از ۱۵ درصد از آب مصرفی را به خود اختصاص می‌دهند.

به این مقاله امتیاز دهید
منبع
خبرآنلاین
دکمه بازگشت به بالا