جدیدترین و داغ ترین اخبار سیاسی

برخورد پشیمان‌کننده‌ای در انتظار اغتشاشگران است

حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی رئیس کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه برخورد پشیمان‌کننده‌ای در انتظار اغتشاشگران است، گفت: رسیدگی به پرونده‌های اغتشاشات با سرعت، دقت و قاطعیت در دستور کار قرار دارد.

رئیس کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه برخورد پشیمان‌کننده‌ای در انتظار اغتشاشگران است، گفت: رسیدگی به پرونده‌های اغتشاشات با سرعت، دقت و قاطعیت در دستور کار قرار دارد.

به گزارش روابط عمومی دادگستری استان زنجان، حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در چهارمین جلسه شورای مدیران دادگستری استان زنجان بر ضرورت اجرای سیاست‌های قوه قضاییه بر اساس برنامه محور در شش ماهه دوم سال در تمامی حوزه‌های قضائی تأکید کرد.

وی با اشاره به حوادث و اغتشاشات اخیر خطاب به شورای مدیران گفت: رسیدگی به پرونده‌های اغتشاشات با سرعت، دقت و قاطعیت در دستور کار قرار دارد و کسانی که در صدد ایجاد بی‌نظمی، تخریب و اغتشاش در جامعه بودند، بایستی برابر قانون برخورد پشیمان کننده با آن‌ها شود و رسیدگی به این پرونده‌ها برای دستگاه قضایی یک امتحان است و باید در این موضوع انقلابی و جهادی عمل کنیم.

رئیس کل دادگستری استان زنجان در ادامه بر ضرورت پالایش پرونده‌های بایگانی راکد در حوزه‌های قضایی تأکید کرد و افزود‌: در برخی حوزه‌های قضایی در این خصوص با یک عقب ماندگی مواجه هستیم که نیازمند اهتمام جدی بر تعیین تکلیف پرونده‌های بایگانی راکد هستیم.

وی رسیدگی تمام الکترونیک به پرونده‌ها در محاکم و مکاتبه و استعلام از سازمان‌های مربوطه آن هم کاملًا الکترونیکی مورد عنایت و اهتمام مدیران حوزه‌های قضایی قرار گیرد، چرا که این کار هم به نفع مردم و هم به نفع دستگاه قضایی است.

صادقی نیارکی بر تعیین و تکلیف پرونده‌های مهم در تمامی حوزه‌های قضایی تأکید کرد و برای پیگیری این موضوع یکی از معاونین قضایی دادگستری استان را مأمور این کار کرد.

به این مقاله امتیاز دهید
منبع
انتخاب
دکمه بازگشت به بالا