جدیدترین و آخرین اخبار داغ اجتماعی

برداشتن یک مجسمه بد حجاب در گرگان +عکس

رییس شورای شهر گرگان گفت: پس از افزایش گلایه رسانه‌ها و شهروندان در مورد نحوه طراحی المان مفهومی "تن‌ها با هم"، این مجسمه برای انجام برخی اصلاحات جمع‌آوری و به زودی با اعمال تغییرات باز دیگر نصب خواهد شد. صفرعلی پایین‌محلی اظهار داشت: در احترام به نظر شهروندان و رسانه‌های گرگان، این اثر که به زبانی استعاره، نشان‌دهنده انسانی مسخ‌شده در قابی کوچکتر به نام رسانه است اصلاح خواهد شد.

شورای شهر گرگان در مورد جمع‌آوری یک مجسمه توضیحاتی ارائه کرد.

رییس شورای شهر گرگان گفت: پس از افزایش گلایه رسانه‌ها و شهروندان در مورد نحوه طراحی المان مفهومی “تنها با هم”، این مجسمه برای انجام برخی اصلاحات جمع‌آوری و به زودی با اعمال تغییرات باز دیگر نصب خواهد شد.

صفرعلی پایین‌محلی اظهار داشت: در احترام به نظر شهروندان و رسانه‌های گرگان، این اثر که به زبانی استعاره، نشان‌دهنده انسانی مسخ‌شده در قابی کوچکتر به نام رسانه است اصلاح خواهد شد.

وی بیان کرد: این اثر نشان می‌دهد که روابط خانوادگی، نوع پوشش و حضور در اجتماع تحت تاثیر رسانه به سمت و سوی خلاف اخلاقیات جامعه گرایش پیدا می‌کند.

وی افزود: در تمامی ادوار، آثار هنری فارغ از مباحث زیبایی شناسانه، نگاهی انتقادی و گفتمانی داشته اند و به این معنا، اثری که در بستر فرهنگ یک جامعه شکل می‌گیرد به‌جز ساختار فرمی بصری باید رویکردی مفهوم‌انگارانه و آشنا زداگونه داشته باشند.

رییس شورای شهر گرگان ادامه داد: این اثر جایگاه فضای مجازی در زندگی روزمره را به چالش کشیده و انتخاب شخصیت ها از قشر جوان جامعه بوده که در معرض بیشترین هجوم تاثیرات مخرب فضای مجازی قرار دارند.

وی گفت: همچنین عید نوروز که نمادی از همبستگی و در کنار هم بودن است در این اثر به خاطر رسانه و فضایی مجازی تنها شدن آدم ها را نشان می دهد.

برداشتن یک مجسمه بد حجاب در گرگان تایید شد / رییس شورای شهر: نشان‌دهنده انسانی مسخ‌شده از فضای مجازی بود

به این مقاله امتیاز دهید
منبع
انتخاب
دکمه بازگشت به بالا