جدیدترین و داغ ترین اخبار سیاسی

بررسی دخل و خرج مجلس در جلسه کمیسیون بودجه

[ad_1]
57303215

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه از بررسی دخل و خرج مجلس در جلسه این کمیسیون خبر داد.

محمدمهدی مفتح در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به جلسه عصرامروز(یکشنبه) کمیسیون برنامه و بودجه گفت‪:‬ در این جلسه مسائل مربوط به هزینه کرد و دخل و خرج مجلس و مشکلات پیش آمده در پروژه سوهانک با حضور اصلانی معاون اجرایی رئیس مجلس مورد رسیدگی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه کمیسیون برنامه و بودجه براساس وظایف مندرج در تبصره‌های 1، 2 و 3 ماده 51 آیین نامه داخلی مجلس، مسئولیت رسیدگی به مسایل مالی مجلس را برعهده دارد، خاطرنشان کرد: براین اساس در این جلسه مقرر شد کمیته دیوان محاسبات، امور مالی و اموال مجلس ضمن رسیدگی به مسایل مالی و ایجاد شفاف‌سازی نسبت به برخی مشکلات پیش آمده در ادوار مختلف مجلس، گزارش دقیق‌تری در این مورد به کمیسیون برنامه و بودجه ارائه کند.

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه تاکید کرد: کمیته دیوان محاسبات، امور مالی و اموال مجلس همچنین موظف شد تا مسایل مربوط به پروژه سوهانک را مورد بررسی قرار داده و در نهایت گزارشی را به کمیسیون برنامه و بودجه ارائه کند تا ما بتوانیم همراه با گزارش مالی مجلس در شهریور ماه آن را هم قرائت کنیم.

به گفته مفتح، کمیسیون برنامه و بودجه مطابق قانون موظف است تا گزارشی از عملکرد هزینه‌ای مجلس را در سال قبل تا شهریور ماه به صحن علنی مجلس ارائه کند.

انتهای پیام

[ad_2]
به این مقاله امتیاز دهید
دکمه بازگشت به بالا