جدیدترین و داغ ترین اخبار سیاسی

بررسی عملکرد صندوق نوآوری و شکوفایی در جلسه کمیسیون آموزش

[ad_1]
61551250

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از بررسی عملکرد صندوق نوآوری و شکوفایی در جلسه بعد از ظهر این کمیسیون خبر داد.

احمد حسین فلاحی در گفت و گو با ایسنا در توضیح جلسه بعد از ظهر امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات گفت: این جلسه با محوریت بررسی عملکرد صندوق نوآوری و شکوفایی، پیشرفت‌ها و موانع آن با حضور مسوول صندوق و معاونانش برگزار شد.

وی ادامه داد: طبق گزارش ارائه شده صندوق نوآوری و شکوفایی طی سال گذشته و امسال خدمات زیادی برای دانش بنیان داشته سال گذشته ۲۸۷۲ میلیارد تومان به شرکت‌های دانش بنیان در استان‌ها اختصاص داده که این میزان  تا پایان تیر ماه سال جاری به ۱۰۷۱ میلیارد تومان می‌رسد.

به گفته فلاحی، نگرانی مسوولان صندوق نوآوری و شکوفایی از روند بررسی بودجه سال آینده در مجلس است چون امسال به دلیل تعطیلی مجلس به خاطر کرونا بودجه در کمیسیون تلفیق تصویب شد درخواست آنها این بود که مجلس از لحاظ بودجه‌ای حمایت کند.

وی در پایان گفت: طبق گزارش ارائه شده ۶۰۰۰ شرکت دانش بنیان در کشور وجود دارد که نصف آن در تهران ومابقی در سایر استان‌ها بود. تاکید برخی اعضای کمیسیون بر این بود که صندوق نوآوری و شکوفایی در استان‌ها شکل گیرد تا از این طریق بودجه اختصاص یابد در نهایت کمیسیون تاکید کرد که از این صندوق حمایت خواهد کرد.

انتهای پیام  

[ad_2]
به این مقاله امتیاز دهید
دکمه بازگشت به بالا