جدیدترین و آخرین اخبار داغ فرهنگ و هنر

برنامه‌های تلویزیون برای سال تحویل اعلام شد

«فرمول یک»، «عصر جدید»، «بهار جان»، «صدای پای بهار»، «عیدانه عمو پورنگ»، «چرخ» و «خندوانه» از جمله برنامه هایی هستند که در ساعات تحویل سال، از شبکه های تلویزیونی روانه آنتن خواهند شد.

«فرمول یک»، «عصر جدید»، «بهار جان»، «صدای پای بهار»، «عیدانه عمو پورنگ»، «چرخ» و «خندوانه» از جمله برنامه هایی هستند که در ساعات تحویل سال، از شبکه های تلویزیونی روانه آنتن خواهند شد.

تلویزیون به روال سال های گذشته، برای هر شبکه ویژه برنامه تحویل سالی را در نظر گرفته و از چند چهره برای جذب مخاطبان به تلویزیون در ساعات پایانی سال، بهره برده است.

«فرمول یک»، «عصر جدید»، «بهار جان»، «صدای پای بهار»، «عیدانه عمو پورنگ»،  «چرخ» و «خندوانه» از جمله برنامه هایی هستند که در ساعات تحویل سال، از شبکه های تلویزیونی روانه آنتن خواهند شد.

شبکه یک سیما برنامه تحویل سال خود را با «فرمول یک» و اجرای علی ضیاء از روز یکشنبه ۲۲ اسفند به روی آنتن رفته و در طول ۸ شب با میزبانی چهره های مردمی مهمان نوروزی خانه های مخاطبان است. عیدانه «عمو پوررنگ» با اجرای داریوش فرضیایی از عید نیمه شعبان تا سال تحویل ۱۴۰۱ به صورت زنده از شبکه دو تماشایی می شود. پخش فصل سوم «عصرجدید» نیز با اجرای احسان علیخانی از پرمخاطب ترین برنامه های سیما از عید نیمه شعبان (۲۷ اسفند) آغاز می شود و به طور ویژه در ساعات منتهی به لحظه تحویل سال نو با مخاطبان علاقه مند خود خواهد بود.

معاون سیما همچنین تصریح کرد: شبکه چهار، در برنامه تحویل سال و برای نخستین بار در برنامه «چرخ» جایزه تولید علم را با هدف ترویج علم پخش خواهد کرد. این برنامه با هدف پیوند ترویج علم با دانش عمومی، بسترسازی زمینه‌های ترویجی برای شناخت ظرفیت‌های اقلیمی و فرهنگی کشور و جلب توجه عموم مردم به شناخت علمی محیط پیرامون خود و ترویج روش‌های علمی تولید شده است. «بهار جان» شبکه پنج سیما هم از روزهای آخر اسفندماه با اجرای مصطفی امامی به صورت زنده به استقبال نوروز ۱۴۰۱ می رود و اوقات دلنشینی را در ساعات تحویل سال رقم می زند.

شاه آبادی ادامه داد: ویژه برنامه تحویل سال نو شبکه قرآن با عنوان «سلام» از ۲۷ اسفند و در روز ۲۹ اسفند تا لحظه تحویل سال به صورت زنده و مستقیم از حرم مطهر امام رضا (ع) به روی آنتن می رود که دعوت از مهمانان ویژه و پخش آیتم های جذاب از بخش های این برنامه است. در این برنامه که با اجرای هادی صلح جو به روی آنتن می رود، ارتباط های زنده با حرم های مقدس کربلا، قم، جمکران، شاهچراغ و … نیز برقرار می شود. شبکه نسیم با پرمخاطب ترین برنامه خود «خندوانه» با اجرای رامبد جوان به استقبال بهار و نوروز می رود همچنین دیگر شبکه های سیما برنامه های خود را منعطف به استقبال از بهار می کند.

شبکه یک ـ فرمول یک

تلویزیون با کدام برنامه ها سال را تحویل می کند؟

شبکه یک سیما برنامه تحویل سال خود را با «فرمول یک» و اجرای علی ضیاء از روز یکشنبه ۲۲ اسفند به روی آنتن برده و حوالی ساعت ۲۳ پخش می کند. این برنامه در طول هشت شب با میزبانی از چهره های مردمی، ویژه برنامه تحویل سال شبکه یک است.

شبکه دو ـ عیدانه عموپورنگ

تلویزیون با کدام برنامه ها سال را تحویل می کند؟

«عیدانه عمو پوررنگ» ویژه‌برنامه تدارک دیده شده شبکه دو، از ۲۶ اسفند همزمان با عید نیمه شعبان روانه آنتن می‌شود و تا ۲۹ اسفند ادامه خواهد داشت.

مجری این برنامه داریوش فرضیایی است که از ۲۶ تا ۲۸ اسفند از ساعت ۲۱:۰۰ تا ۲۲:۱۰ روانه آنتن می‌شود و ۲۹ اسفند نیز بعد از اذان ظهر تا لحظات سال تحویل همراه مخاطبان شبکه دو سیما خواهد بود.

در ویژه‌برنامه تحویل سال علاوه بر دعوت از مهمانانی از اقشار مختلف مردم در حرفه‌های گوناگون بازیگران مجموعه کلبه عموپورنگ نیز حضور خواهند داشت.

شبکه سه ـ مسابقه عصر جدید

تلویزیون با کدام برنامه ها سال را تحویل می کند؟

فصل سوم «عصرجدید» با اجرای احسان علیخانی از عید نیمه شعبان (۲۷ اسفند) آغاز می شود و به طور ویژه در ساعات منتهی به لحظه تحویل سال نو نیز به روی آنتن خواهد رفت. داوران این فصل از  مسابقه «عصر جدید»، امین حیایی، ژاله صامتی، کارن همایونفر و مجید اسماعیلی هستند.

شبکه چهار ـ برنامه چرخ

تلویزیون با کدام برنامه ها سال را تحویل می کند؟

شبکه چهار برنامه «چرخ» را در لحظات تحویل سال به روی آنتن می برد. این برنامه با هدف پیوند ترویج علم با دانش عمومی، بسترسازی زمینه‌های ترویجی برای شناخت ظرفیت‌های اقلیمی و فرهنگی کشور و جلب توجه عموم مردم به شناخت علمی محیط پیرامون خود و ترویج روش‌های علمی تولید شده است.

شبکه پنج ـ برنامه بهار جان

«بهار جان» شبکه پنج سیما هم از روزهای آخر اسفندماه با اجرای مصطفی امامی به صورت زنده به استقبال نوروز ۱۴۰۱ می رود.

شبکه قرآن ـ برنامه سلام

ویژه برنامه تحویل سال نو شبکه قرآن با عنوان «سلام» از ۲۷ اسفند و در روز ۲۹ اسفند تا لحظه تحویل سال به صورت زنده و مستقیم از حرم مطهر امام رضا (ع) به روی آنتن می رود.

در این برنامه که با اجرای هادی صلح جو پخش می شود، ارتباط های زنده با حرم های مقدس کربلا، قم، جمکران، شاهچراغ و … برقرار خواهد شد.

شبکه نسیم ـ برنامه خندوانه

تلویزیون با کدام برنامه ها سال را تحویل می کند؟

شبکه نسیم هم برنامه «خندوانه» با اجرای رامبد جوان را به عنوان ویژه برنامه تحویل سال خود در نظر گرفته است.

شبکه نمایش ـ صدای پای بهار

برای امسال ویژه برنامه تحویل سال نیز در شبکه نمایش سیما تدارک دیده شده است که با عنوان «صدای پای بهار» قبل از تحویل سال تا لحظه شروع سال جدید در ۲۹ اسفند روی آنتن خواهد رفت.

به این مقاله امتیاز دهید
دکمه بازگشت به بالا