جدیدترین و داغ ترین اخبار سیاسی

برنامه‌های خوبی برای احیای گردشگری داریم

[ad_1]
61618328

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: برنامه‌های خوبی برای احیای صنعت گردشگری داریم. پس از پیک کرونا با توجه به برنامه‌ها و تقاضای بازار، باید وضعیت را به سرعت ترمیم کنیم.

به گزارش ایسنا به نقل از خانه ملت، علی‌اصغر مونسان با اشاره به آسیب کرونا به صنعت گردشگری در دنیا، افزود: خسارات زیادی به گردشگری ایران وارد شد، البته این صنعت دارای ویژگی منحصر به فردی است و می‌تواند به سرعت احیا شود. در این راستا در خردادماه ۹۹ اقداماتی انجام شد و آمار گردشگری داخلی به طور فزاینده بالا رفت اما در ادامه شیوع کرونا، با تصمیمات ستاد مقابله با کرونا و وزارت بهداشت از سفرها جلوگیری شد.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بیان کرد: اگر بتوانیم از این مشکل عبور و مانند تمام کشورها، مرزهای بین‌المللی را برای ورود گردشگر باز کنیم وضعیت گردشگری بهبود می‌یابد.

وی ادامه داد: برنامه‌های خوبی را تهیه کرده و آماده و در دستور کار داریم و اگر از این پیک عبور کنیم باید بتوانیم فضا را باز و با توجه به برنامه‌ها و تقاضای بازار وضعیت را به سرعت ترمیم کنیم. در حال حاضر درگیر تصمیمات ستاد مقابله با کرونا هستیم و باید از آن تبعیت کرد.

مونسان با بیان اینکه از فضای مجازی بیشتر برای تبلیغات و معرفی اماکن گردشگری استفاده می‌شود، افزود: تورهای مجازی گردشگری کسب درآمد به همراه ندارد، زیرا اقامت اتفاق نمی‌افتد در واقع حوزه گردشگری باید به صورت فیزیکی اتفاق بیفتد و سفر و اقامت انجام شود. البته در حال حاضر از فضای مجازی برای تبلیغات و معرفی اماکن گردشگری و میراث فرهنگی به خوبی بهره می‌گیریم.

انتهای پیام

[ad_2]
به این مقاله امتیاز دهید
دکمه بازگشت به بالا