جدیدترین و داغ ترین اخبار سیاسی

بشیری: دغدغه مجلس باید رسیدگی به مشکلات اقتصادی کشور باشد

[ad_1]
61648106

یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به خسارت‌های جانی و مالی ویروس کرونا از رئیس جمهور خواست که برای غلبه بر ویروس کرونا از تمام ظرفیت های کشور بهره بگیرد.

به گزارش ایسنا، فرهاد بشیری نماینده مردم پاکدشت در مجلس در نطق میان دستور جلسه علنی امروز مجلس گفت: ویروس منحوث کرونا به مردم خسارات مالی و جانی زیادی وارد کرده است. به خانواده درگذشتگان و خانواده محترم نماینده بهار و کبودرآهنگ تسلیت می گویم و از تلاش کادر درمانی در بیمارستان‌ها تشکر می کنم و از رئیس جمهور می خواهم تمام ظرفیت های کشور را برای مبارزه با این ویروس منحوث به کار گیرد و دستگاه‌های مسئول و کسانی که در این امر کوتاهی می کنند شناسایی کرده و برخورد قانونی با آنها داشته باشند و همچنین از همه مردم عزیز درخواست می‌کنم توصیه‌های مسئولان را برای مبارزه با کرونا جدی بگیرند تا با امید به خدا با رعایت پروتکل های بهداشتی تا زمان تولید واکسن کرونا که مسئولین گفتند تا آذر ماه شاهد آن خواهیم بود در مبارزه با این ویروس پیروز باشیم.

وی افزود: گرانی افسارگسیخته و نفس گیر قیمت کالاها به ویژه کالاهای تولیدی تحت نظارت دولت و افزایش قیمت ارز و سکه و کاهش ارزش پول ملی همچون کرونای اقتصادی شده که به جان مردم افتاده است. لازم است رئیس جمهور به عنوان اولین مقام اجرایی کشور نظارت حداکثری به امور اقتصادی کشور داشته باشد و نسبت به معرفی وزیر صنعت بیش از این تعلل نکند؛ چرا که این وزارتخانه یکی از وزارتخانه های بسیار با اهمیت است که مدتی است با سرپرستی اداره می شود.

وی در پایان اضافه کرد: دغدغه مجلس باید رسیدگی به مشکلات اقتصادی کشور باشد و یک بسته حمایتی با هماهنگی دولت برای اقشار کم درآمد در نظر بگیرد و برای درازمدت با برنامه ریزی دقیق دیپلماسی اقتصادی کشور را فعال کند و صادرات در کنار تولید رونق دهد. مشکلات مردم فقط اقتصادی نیست بلکه تفاوت در پرداخت‌ها نیز است. رسیدگی به اختلاس‌ها باید جدی شود و در تمامی زمینه ها در خصوص شفاف سازی به صورت جدی اقدام شود.

انتهای پیام

[ad_2]
به این مقاله امتیاز دهید
دکمه بازگشت به بالا