جدیدترین و آخرین اخبار داغ حوادث

به مراسم تشییع پیکر آزاده نامداری نروید

خانواده آزاده نامداری با انتشار مطلبی از مردم درخواست کرده‌اند که به منظور جلوگیری از افزایش شیوع ویروس کرونا، در مراسم تشییع پیکر این مجری سابق تلویزیون حضور پیدا نکنند.

به گزارش ایسنا، در بیانیه خانواده آزاده نامداری درباره مراسم تشییع و ترحیم این مجری سابق تلویزیون، آمده است:

«ناباورانه در سوگ فرزندی نجیب، بانویی شایسته، همسری وفادار و مادری مهربان آزاده نامداری که سالیان متمادی از نوجوانی در قاب تصویر برای بهتر شدن حال مردم از جمله دختران این مرز و بوم با اجراهای هنرمندانه‌اش کوشید، نشسته‌ایم.

برخود فرض می‌دانیم ضمن قدردانی از اظهار همدردی عزیزانی که با تماس و پیام و دل‌نوشته‌های اخلاق‌مدارانه، تسلی‌بخش خاطر خانواده بودند، از کلیه عزیزانی که مهربانانه قصد همراهی در مراسم خاکسپاری پیکر آن عزیز سفر کرده را دارند تقاضا کنیم به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا از حضور در مراسم اجتناب کنند.»

در این بیانیه اعلام شده است که مراسم بزرگداشت آزاده نامداری روز دوشنبه (۹ فروردین‌ماه) از ساعت ۲۰ به صورت آنلاین پخش می‌شود.

به گزارش ایسنا، شامگاه شنبه ـ هفتم فروردین ماه  ۱۴۰۰ ـ پیکر آزاده نامداری، مجری سابق تلویزیون در آپارتمان محل سکونتش، کشف شد. کالبدگشایی جسد آزاده نامداری انجام شده و تعیین علت فوت منوط به حصول نتایج آزمایشات سم‌شناسی و آسیب‌شناسی است. پیکر مجری سابق تلویزیون برای برگزاری مراسم تدفین به خانواده تحویل داده شده است.

به این مقاله امتیاز دهید
دکمه بازگشت به بالا