جدیدترین و داغ ترین اخبار سیاسی

تاکید برهم افزایی و همدلی برای حل دغدغه‌های مردم

[ad_1]

نماینده مردم لامرد و مهر در مجلس یازدهم تاکید کرد که در جلسه کمیسیون اجتماعی با وزیر اطلاعات برهم افزایی و همدلی برحل مشکلات تاکید شده و سایر مطالب مطرح شده صحت ندارد.

سید موسی موسوی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به جلسه کمیسیون اجتماعی با حضور وزیر اطلاعات، بیان کرد: بنا به دعوت کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی وزیر اطلاعات و همکاران ایشان در جلسه کمیسیون حضور یافتند و در این جلسه همه همکاران برهم افزایی و افزایش همدلی برای حل مباحث اقتصادی و فرهنگی تاکید داشتند.

وی در ادامه اظهار کرد: مطالب خوبی از سوی وزیر اطلاعات و ریاست و اعضای کمیسیون اجتماعی مطرح شد. نگرانی ها و نقطه نظراتی اعضای کمیسیون داشتند اما در عین حال همگی بر روی انسجام داخلی و همدلی برای مقابله با آسیب های اجتماعی و جلوگیری از فرسایشی شدن آن تاکید داشتند.

نماینده مردم لامرد و مهر در مجلس یازدهم تصریح کرد: با همدلی و انسجام می توان همکاری خوبی بین دولت و مجلس شکل گرفته و با تنظیم لوایح و طرح ها مشکلات اقتصادی و فرهنگی را از میان برد. اولویت وزارت اطلاعات و مجلس هر دو حل مشکلات مردم است.

وی در ادامه تاکید کرد: مباحثی حول این جلسه مطرح شده بود که صحت ندارد و اعضای کمیسیون و وزیر همگی بر همدلی و انسجام تاکید داشتند. اشکالاتی در کار همه دولت ها وجود دارد. ان شاءالله همه ما با استفاده از ظرفیت ها و همدلی و انسجام بتوانیم مشکلات را حل کنیم.

انتهای پیام

[ad_2]
به این مقاله امتیاز دهید
دکمه بازگشت به بالا