جدیدترین و داغ ترین اخبار سیاسی

تبریک رییس سازمان پزشکی قانونی بمناسبت روز پزشک

[ad_1]
57732674

به مناسبت یکم شهریور زادروز حکیم فرزانه ابوعلی سینا و روز پزشک؛دکترمهدی فروزش مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران در پیامی این روز راتبریک گفت.

به گزارش ایسنا، متن پیام بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم اول شهریور ماه میلاد طبیب نامور و نابغه بزرگ ایرانی، شیخ الرئیس ابوعلی سینا که مصادف با روز پزشک است، فرصت مغتنمی است برای تقدیر از آنانی که با لبخند بیماران، سرمست عشق می‌شوند و با درد او دود چراغ می‌خورند و کتاب های حجیم تورق می‌کنند.

تاریخ ایران مشحون از حکایت‌های بی‌نظیری است که طبیبان این مرزوبوم در مقام واسطه‌ی فیض الهی، دستان شفابخش‌شان را برای نجات جان نسل بشر و دریای دانش، معرفت و فضیلت‌شان را برای بهزیستن برترین مخلوق پروردگار بکار بسته‌اند.

همان‌ها که به گواهی شاهدان در میدان نبرد شربت شهادت نوشیدند و بر زخم‌های بی‌شمار فرزندان این آب و خاک در طول هشت سال جنگ تحمیلی و پس از آن مرهم گذاشتند. اینجانب فرارسیدن روز پزشک را به تمامی پزشکان به ویژه پزشکان سختکوش، توانمند و فرهیخته سازمان پزشکی قانونی کشورتبریک عرض نموده و از درگاه احدیت برای همه شما عزیزان آرزوی سلامتی و توفیق خدمت بیشتر به مردم عزیزمسئلت می نمایم.ان شاءالله حضرت اباعبدالله الحسین (ع) همیشه نگهدارتان باشد.

انتهای پیام

[ad_2]
به این مقاله امتیاز دهید
دکمه بازگشت به بالا