جدیدترین و داغ ترین اخبار سیاسی

ترامپ؛ اوبامایی دیگر/ مجمع تشخیص مصلحت در موضوع «اف ای تی اف» جلو شتاب‌زدگی را گرفت/ گرفتن پول از مردم و دادن بخشی از آن تحت عنوان جایزه، قمار و حرام است

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، حوزه تشکل‌ها و شخصیت‌های سیاسی در طول هفته جاری اخبار متنوعی داشت که جزئیات آن‌ها پیش‌تر منتشر شده است. مهم‌ترین اخبار این حوزه را مرور می‌کنیم.

مجمع تشخیص مصلحت نظام در موضوع «اف ای تی اف» جلو شتابزدگی را گرفت
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، گفت: مجمع در موضوع «اف ای تی اف» جلو شتابزدگی را گرفت و آنرا به تصمیم کارشناسانه‌تر ارجاع داده است.
ولایتی انتصاب فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام طی پیامی به سردار سرلشکر پاسدار سلامی، انتصاب وی را به عنوان فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک گفت.
حدادعادل: دولت ترامپ، ادامه دهنده سیاست‌های دولت اوباماست
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دولت ترامپ، ادامه دهنده سیاست‌های دولت اوباماست و تفاوت ماهیتی و حقیقی بین دولت‌های دموکرات و جمهوریخواه آمریکا دیده نمی‌شود، بلکه تفاوت در شدت و ضعف سیاست‌هاست.
دبیرکل حزب موتلفه انتصاب فرمانده کل جدید سپاه را تبریک گفت
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی انتصاب «سرلشکر حسین سلامی» به فرماندهی کل سپاه را تبریک گفت.
دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز انتصاب سردار سلامی را تبریک گفت
دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز با صدور پیامی انتصاب سردار سلامی به فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت.
گرفتن پول از مردم و دادن بخشی از آن تحت عنوان جایزه، قمار و حرام است
مرجع تقلید جهان تشیع گفت: برخی مطلعین به بنده اطلاع دادند که بخش زیادی از پول‌هایی که جمع آوری می‌شود به جیب برگزار کنندگان مسابقه می‌رود و تنها بخش اندکی تحت عنوان جایزه به شرکت کنندگان پرداخت می‌شود و این همان‌طور که گفتیم بخت آزمایی و قمار است.
مسئول تشکیلات جامعه روحانیت مبارز انتصاب سردار سلامی را به وی تبریک گفت
مسئول تشکیلات جامعه روحانیت مبارز با صدور پیامی انتصاب سردار سلامی به فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

منبع: خبرگزاری میزان

به این مقاله امتیاز دهید
دکمه بازگشت به بالا