جدیدترین و آخرین اخبار داغ ورزشی

تست کرونای سردار آزمون اعلام شد

در فاصله ٢۴ ساعت تا جدال ایران و عراق، تست سردار آزمون منفی شد و این ستاره تیم ملی می‌تواند به اردو ملحق شود ، باشگاه زنیت که بابت جدایی سردار آزمون و عقد قراردادش به صورت بازیکن آزاد همچنان عصبانی به نظر می‌رسد، مجوز خروج از قرنطینه را به مهاجم ملی‌پوش ایرانی نداده است. این باشگاه مدعی است که آزمون علیرغم منفی شدن تست کرونایش با توجه به مصدومیت جزیی‌اش باید از این سفر اجتناب کرده و دوران نقاهت خود را پشت سر بگذارد.

در فاصله ٢۴ ساعت تا جدال ایران و عراق، تست سردار آزمون منفی شد و این ستاره تیم ملی می‌تواند به اردو ملحق شود ، اما…در شرایطی که تیم ملی ایران به عنوان صدرنشین گروه در دیداری حساس که می‌تواند منجر به صعود زودهنگام شاگردان دراگان اسکوچیچ شود، فردا باید به مصاف عراق برود، شرایط برخی بازیکنان با پیچیدگی خاصی همراه شده است.

احسان حاج‌صفی، مجید حسینی، سردار آزمون و احمد نوراللهی در همان بدو استارت اردو برای این جدال با خبر مربوط به مثبت شدن تست کرونا همراه شدند تا خیلی زود دراگان اسکوچیچ نفرات جایگزین آنها را به اردو فرا بخواند.

اکنون در فاصله ٢۴ ساعت تا این دیدار که در صورت برتری شاگردان دراگان اسکوچیچ مقابل عراق، صعود تیم ملی به جام جهانی قطعی خواهد شد، گفته می‌شود سومین تست کرونای سردار آزمون با پاسخ منفی همراه بوده است تا این بازیکن مشکلی برای پایان دادن به قرنطینه، حضور در تهران و همراهی تیم ملی نداشته باشد.

با این حال اکنون یک مانع جدید پیش پای این تصمیم سردار آزمون شکل گرفته است؛ باشگاه زنیت که بابت جدایی سردار آزمون و عقد قراردادش به صورت بازیکن آزاد همچنان عصبانی به نظر می‌رسد، مجوز خروج از قرنطینه را به مهاجم ملی‌پوش ایرانی نداده است. این باشگاه مدعی است که آزمون علیرغم منفی شدن تست کرونایش با توجه به مصدومیت جزیی‌اش باید از این سفر اجتناب کرده و دوران نقاهت خود را پشت سر بگذارد.

مجتبی خورشیدی سرپرست تیم ملی نیز روز گذشته در گفتگویی که در توضیح شرایط ملی‌پوشان داشته به این نکته اشاره کرده بود که باشگاه زنیت روسیه مخالفت خود را با جدایی این بازیکن و حضور در اردوی تیم ملی به واسطه مصدومیتی که دارد، اعلام کرده است. جالب اینکه سردار مشتاق سفر به تهران و حضور در جشن صعود تیم ملی است که تاثیر زیادی در آن داشته اما زنیت روی موضع خود پافشاری می‌کند.

به این مقاله امتیاز دهید
دکمه بازگشت به بالا