جدیدترین و داغ ترین اخبار سیاسی

تسلیت نماینده ولی فقیه در سپاه در پی شهادت سردار خدادی

[ad_1]
61615831

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی در پیامی شهادت جانباز سرافراز سپاه اسلام سردار خدادی را تبریک و تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا به نقل از سپاه نیوز؛ در پی شهادت جانباز سرافراز سپاه اسلام سردار سرتیپ پاسدار حمید خدادی معاون ایمنی و اقدامات تامینی سپاه ، حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پیام تسلیتی صادر کرد.

 متن پیام به این شرح است:
 بسم الله الرحمن الرحیم
شهادت جانباز سرافراز اسلام سردار سرتیپ پاسدار حمید خدادی معاون ایمنی و اقدامات تامینی سپاه را  محضر مقام عظمای ولایت و فرماندهی کل قوا(مدظله العالی) ، بیت مکرم و همرزمان وی تبریک و تسلیت عرض می نمایم.

آن شهید ارجمند حیات خویش را وقف اسلام و خدمت به انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی کرد و طی چهار دهه حضور درسپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ستاد کل نیروهای مسلح کارنامه‌ی درخشان و الهام‌بخش از همت، بصیرت ، سلحشوری و تلاش های خستگی ناپذیر در سنگرهای مختلف برای پیش برندگی مسئولیت ها و مأموریت های حساس محوله به ویژه در عرصه های حفاظت و امنیت بر جای گذارد که بی شک می تواند رهگشای پویندگان راه جهاد و شهادت قرار گیرد.

با گرامیداشت یاد، نام و مجاهدت‌های سترگ آن شهید گرانقدر و بنده خدوم و مخلص خداوند، از ذات اقدس ربوبی برای وی علو درجات و همجواری با حضرت اباعبدالله الحسین (ع)و شهیدان کربلا و برای خانواده معزز و همکاران و همرزمان وفادار و فداکار ایشان ثبات قدم و توفیق توام با عزت و سلامت مسئلت می کنم.
 عبدالله حاجی صادقی
 نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
انتهای پیام

[ad_2]
به این مقاله امتیاز دهید
دکمه بازگشت به بالا