جدیدترین و آخرین اخبار داغ اجتماعیفیلم

تصادف خبرنگار حین گزارش زنده تلویزیونی + فیلم

یک خبرنگار در حال گزارش زنده تلویزیونی بود که ناگهان خودرویی با وی برخورد کرد.

پخش‌های زنده تلویزیونی گاهی با اتفاقاتی غیرمنتظره و پیش بینی نشده همراه است. از سوتی مجری، خبرنگار یا مهمان برنامه تا قرار گرفتن یک موجود زنده در مقابل کادر دوربین تلویزیون. از آنجایی که بیشتر این اتفاقات غیر قابل پیش بینی هستند، بنابراین در لحظه وقوع خونسردی مجری یا خبرنگار بسیار مهم تلقی می‌شود. مانند خبرنگار یکی از شبکه‌های تلویزیونی آمریکا که خونسردی او در هنگام وقوع تصادف به سوژه رسانه‌ها تبدیل شد.

بنا به گزارش نیویورک تایمز، «توری یورگی»، خبرنگار شبکه تلویزیونی WSAZ در حال گزارش زنده تلویزیونی بود که یک خودرو به وی برخورد کرد. یورگی در حال گزارش در مورد ترکیدگی لوله اصلی آب در شهر دانبار در غرب ویرجینیا بود که این اتفاق رخ داد. ویدئویی که در شبکه اجتماعی توئیتر منتشر شده چگونگی وقوع حادثه را به تصویر می‌کشد.

در ابتدای این ویدئو یورگی در حال گزارش زنده و صحبت با مجری در استودیو دیده می‌شود. لحظاتی بعد یک خودرو به این خبرنگار و فیلمبردار برخورد کرده و هر دو نقش زمین می‌شوند. در این ویدئو صدای یورگی که از کادر تلویزیون محو شده شنیده می‌شود که به مجری در استودیو می‌گوید: “من با یک خودرو تصادف کردم، اما حالم خوب است. بله، میدانید این یک گزارش زنده تلویزیونی است. همه این‌ها جالب است. من در دانشگاه هم یکبار به همین شکل با یک خودرو تصادف کردم.”

در ادامه راننده خودرو، ماشین را متوقف کرده و از خبرنگار عذرخواهی می‌کند. یورگی نیز به راننده اطمینان می‌دهد که حالش خوب است و اتفاق خاصی برای او نیفتاده است.

 

به این مقاله امتیاز دهید
دکمه بازگشت به بالا