جدیدترین و آخرین اخبار داغ اجتماعیجدیدترین و داغ ترین اخبار سیاسی

تصمیم نهایی رئیس جمهور درباره بازگشایی مدارس

رئیسی گفت: اختیار بازگشایی مدارس به مدیران استانی داده شده است که به شکل موردی و مقطعی وضعیت مدارس را بررسی کنند و اگر در منطقه‌ای شرایط خاصی پیش آمد صیانت از جان دانش‌آموزان را در اولویت قرار دهند.

حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور صبح امروز شنبه در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا با تبریک ولادت حضرت زینب (سلام الله علیها) و تبریک روز پرستار از خدمات و زحمات پرستاران به ویژه در دوران شیوع بیماری کرونا قدردانی کرد و گفت: در قدردانی از پرستاران نباید به تشکر لفظی بسنده کرد و باید پرداخت مطالبات و معوقات پرستاران را به عنوان یک مسئولیت قانونی دولت پیگیری کنیم.

رئیس جمهور در ادامه با تشکر از همه دست اندرکاران واکسیناسیون عمومی اظهار کرد که دولت با جدیت واکسیناسیون عمومی را به منظور صیانت از سلامتی و جان شهروندان پیگیری خواهد کرد. در مورد واکسیناسیون کودکان زیر ۱۲ سال نیز باید با مطالعه علمی، نتایج واکسیناسیون در کشورهای دیگر را به شکل دقیق بررسی کنیم چرا که امروز مردم به دولت اطمینان دارند و باید این اعتماد و اطمینان حفظ شود.

رئیسی درباره بازگشایی مدارس گفت: این اختیار به مدیران استانی داده شده است که به شکل موردی و مقطعی وضعیت مدارس را بررسی کنند و اگر در منطقه‌ای شرایط خاصی پیش آمد صیانت از جان دانش‌آموزان را در اولویت قرار دهند.

به این مقاله امتیاز دهید
دکمه بازگشت به بالا