عکس

تصویر جدیدی ازمهدی قایدی و همسرش در ارتفاعات برفی تهران

مهدی قایدی ستاره استقلال تصویر جدیدی ازخود و همسرش در ارتفاعات برفی تهران منتشر کرد.

مهدی قایدی مهاجم استقلال که در ابتدای فصل جدید بصورت قرضی از شباب‌الاهلی امارات جدا شد تا دوباره پیراهن استقلال را به تن کند بعد از گذشت یک نیم‌فصل ناموفق لیگ برتر ایران نتوانست درخشش دوره گذشته را با آبی‌ها تکرار کند و در همان ابتدای فصل از ترکیب اصلی ساپینتو خارج شد.

قایدی که در زمان مربیگری اسکوچیچ جایگاهش در تیم ملی از دست داده بود امید زیادی داشت تا با حضور مجدد کی‌روش به پیراهن تیم ملی و جام جهانی برسد اما سرمربی پرتغالی نیز اعتقادی به مهاجم ناآماده استقلال نداشت تا مهاجم آبی‌ها در بازگشت از فوتبال امارات وضعیت عجیبی را تجربه کند.

قایدی که با هزینه زیادی به استقلال بازگشته است با زدن تنها یک گل تا اینجای فصل از رقابت‌های لیگ برتر آمار بسیار ضعیفی از خود بجا گذاشته است.

شاید یکی از عوامل افت ستاره سال‌های گذشته استقلال را بتوان انتقال این بازیکن به تیم اماراتی برشمرد انتقالی که این مهاجم را به حاشیه برد و ذهن این ستاره از فوتبال دور شد چرا که در تیم اماراتی‌ها هم بعد از مدتی به یک نیمکت‌نشین صرف تبدیل شد.

مهاجم استقلالی که روزهای سوت و کوری را در فوتبال ایران سپری می‌کند ظاهرا در فضای مجازی نقش پررنگ‌تری پیدا کرده و در قالب استوری عکسی از خود به همراه همسرش در برف زمستانی منتشر کرده است.

قایدی در این استوری کلمه عشق را به انگلیسی نوشت و کنار این کمله یک قلب سفید و نماد چشم زخم گذاشت.

مهدی قایدی

 

به این مقاله امتیاز دهید
منبع
اقتصادنیوز
دکمه بازگشت به بالا