جدیدترین و آخرین اخبار داغ دانش و فناوری

تضمین استخدام با دوره‌های آموزشی برنادل

اگر جز افرادی هستید که مدت‌هاست جویای کار و به دنبال موقعیت شغلی مناسب خود می‌گردید اما تا به اکنون به دلیل نداشتن تجربه کاری و دانش آکادمیک کافی یا به هر دلیل دیگری موفق به یافتن شغل مورد نظر خود نشده‌‌اید، برنادل به آرزوی شما جامه عمل خواهد پوشاند.

استخدام افراد متخصص برای صاحبان کسب و کارها نیز اهمیت بسیار زیادی دارد. به همین دلیل صاحبان کسب و کارها نیز به دنبال استخدام نیروی مناسب در موقعیت شغلی مد نظر خود هستند. برنادل برای صاحبان کسب و کار و سازمان‌ها نیز برنامه ویژه‌ای دارد.

با مطالعه این اطلاعیه مطمئن خواهید شد که به راحتی می‌توانید بدون داشتن دانش آکادمیک و تجربه کاری کافی وارد بازار کار شوید و در بهترین و معتبرترین سازمان‌ها و شرکت‌های کشور با حقوق بالا استخدام شوید. حتی صاحبین کسب و کارها نیز خواهند توانست بهترین و متخصص‌ترین نیروهای کاری را برای سازمان و شرکت خود استخدام کنند و با وجود این نیروهای متخصص جدید سریع‌تر از قبل در کسب و کار خود پیشرفت کنند.

تضمین استخدام با دوره‌های آموزشی برنادل

در دوره‌های آموزشی و سازمانی برنادل شما می‌توانید به صورت کامل تمام آن چیزی که برای فعالیت در بازار کار حرفه‌ای نیاز است را به صورت جامع و کامل توسط اساتید مجرب و متخصص آموزش ببینید. بعد از گذراندن آموزش خود و پایان دوره مورد نظر رزومه شما به صورت فیلتر و ضمانت شده از طرف آکادمی برنادل برای سازمان‌های معتبر جهت همکاری و استخدام ارسال خواهد شد. در نتیجه از طریق آکادمی برنادل در سازمان‌ها استخدام می‌شوید و شروع به کار می‌کنید.

آکادمی برنادل با دوره‌های آموزشی خود استخدام شما در سازمان‌های مختلف را تضمین می‌کند و با شرایطی که فراهم کرده، سازمان‌هایی که با آکادمی برنادل در ارتباط هستند می‌توانند آگهی‌‌های استخدامی خود را در کانال تلگرامی برنادل درج کنند و دانشجویان برنادل نیز با ارسال رزومه خود به این سازمان‌ها، استخدام شوند.

در معتبرترین سازمان‌ها استخدام شوید

آکادمی برنادل در حال حاضر با 1200 سازمان در سراسر کشور همکاری می‌کند. برنادل شما را از هر کجای ایران که باشید بعد از گذراندن دوره خود، در معتبرترین سازمان‌های شهرتان استخدام خواهد کرد.

برنادل ازطریق دوره‌های آموزشی خود نیروهای متخصصی را آموزش می‌دهد که بعد از اتمام دوره دانشجویان خود، آن‌ها را به صورت تضمین شده در سازمان‌هایی که با آن‌ها همکاری دارد، استخدام می‌کند.

برنادل تا قبل از شروع سال جدید قصد استخدام 2000 نیروی متخصص در حوزه‌های کاری مختلف را دارد. تنها با شرکت در دوره‌های پوزیشن محور آکادمی برنادل و دریافت مدرک فنی حرفه‌ای خود می‌توانید جز 2000 نیروی متخصص مورد نظر باشید.

برنادل با راه‌اندازی کانال استخدامی تلگرامی خود، شرایطی را فراهم کرده است که سازمان‌های مختلف بتوانند فرصت‌های شغلی سازمان خود را در کانال تلگرامی برنادل درج کنند. این گونه متخصصین آموزش دیده برنادل جهت همکاری با این سازمان‌ها رزومه خود را برای این سازمان‌ها ارسال خواهند کرد.

bornadel002

تا قبل از عید استخدام شو!

تضمین استخدام با دوره‌های آموزشی برنادل تا قبل از عید صد در صدی خواهد بود!

از همین الان می‌توانید به برنادل مراجعه کنید تا آموزش‌های تخصصی و حرفه‌ای را ببینید و تا قبل از عید بتوانید فرایند مصاحبه و استخدام در یک شرکت خوب را پیش ببرید و یک امنیت شغلی و مالی فوق‌العاده عالی را تجربه کنید.

اگر خواهان استخدام شدن در موقعیت شغلی مناسب تا قبل از عید هستید باید در نظر داشته باشید که مهلت معرفی و استخدام دانشجویان برنادل تنها تا پیش از شروع سال جدید امکان پذیر خواهد بود. بنابراین باید در اسرع وقت دوره آموزشی انتخابی خود را مشاهده کنید و رزومه حرفه‌ای خود را برای واحد آموزش آکادمی برنادل ارسال کنید تا بتوانید تا قبل از عید استخدام شوید.

آکادمی برنادل تضمین می‌دهد که با شرکت در دوره‌های آموزشی آن، ضمانت استخدام در یک شرکت یا سازمان خوب را دارید و می‌توانید در شروع سال جدید به استقلال مالی مد نظر خود برسید.

تضمین استخدام با رنج حقوقی بالا

ریسک کارفرمایان بابت استخدام نیروی کار جدید به خاطر آموزشی که دانشجویان برنادل می‌بینند، کم می‌شود. زیرا کارفرمایان از دانش و مهارت کافی دانشجویان آکادمی برنادل اطمینان کامل دارند. به همین دلیل سازمان‌ها و شرکت‌های مختلف دانشجویان برنادل را با 15 الی 20 درصد بالاتر از رنج حقوقی افراد دیگر استخدام می‌کنند.

آکادمی برنادل همه‌ی مجوزهای ارشاد، فعالیت و آموزش در فضای آنلاین را دارد. این آکادمی حتی مجوز فنی حرفه‌ای با کد 83030 را هم دارد که تمام این مجوزها قابل استعلام هستند. بنابراین شما عزیزان با خیال راحت می‌توانید به برنادل اعتماد کنید و تنها با شرکت در دوره‌های جامع برنادل، با حقوقی بالاتر نسبت به سایر افراد در سازمان‌های معتبر استخدام شوید.

بدون سابقه کاری استخدام شو!

نگران عدم تجربه کاری و سابقه کاری مرتبط یا دانش آکادمیک با موقعیت شغلی مناسب خود نباشید. حتی بدون تجربه کاری مرتبط یا دانش آکادمیک نیز تضمین استخدام با دوره‌های آموزشی برنادل امکان پذیر است.

بعضی از پوزیشن‌های شغلی هستند که بدون تجربه کاری مرتبط یا دانش آکادمیک شما می‌توانید تنها با گذارندان دوره‌های آموزشی مفید به راحتی وارد بازار کار آن شوید و در شرکت‌ها و سازمان‌های معتبر استخدام شوید.

شما برای کار کردن و استخدام شدن در شرکت‌های معتبر نیازی نیست که سابقه کاری وتجربه کاری خیلی زیادی داشته باشید و یا اصلا تحصیلات مرتبط داشته باشید. خیلی از حوزه‌ها هستند که فقط با تقویت چند تا مهارت امکان کار کردن در آن‌ها وجود دارد.

اگر نمی‌دانید از کجا و چگونه شروع کنید، آکادمی برنادل تمام ابزارها، استراتژی‌ها و مقدار تسلطی که نیاز است برای ورود به بازار کار داشته باشید را به شما آموزش می‌دهد. با دوره‌های آموزشی برنادل از 0 تا 100 مباحث مورد نیاز برای ورود به بازار کار را یاد خواهید گرفت.

آکادمی فوق‌العاده خوب برنادل علاوه بر دوره‌های آموزشی پوزیشن محوری که دارد، دوره‌های آموزشی دارد که به راحتی می‌توانند مسیر شغلی افراد را بسازد و road map را به راحتی آموزش دهد.

با برنادل بدون تجربه کاری مرتبط یا دانش آکادمیک در معتبرترین سازمان‌های کشور با حقوقی بالاتر از دیگر افراد در سازمان استخدام شوید.

مزایای بی‌نظیر دوره‌های آموزشی آکادمی برنادل

آکادمی برنادل علاوه بر اینکه بعد گذراندن دوره‌های آموزشی آن استخدام شما در سازمان‌های معتبر را تضمین می‌کند، مزایا و ویژگی‌های بی‌نظیری دارد که آن را از دیگر موسسه‌های آموزشی متمایز می‌کند.

ویژگی‌های کلی دوره‌های آموزشی آکادمی برنادل:

  • تمامی دوره‌های آموزشی آکادمی برنادل آپدیت دوره‌ای دارند که کاملاً رایگان هستند.
  • مباحث و سرفصل‌های دوره‌های برنادل در بستر اسپات پلیر ضبط شده‌اند و بدون محدودیت به زمان و مکان خاص می‌توانید ویدیوهای دوره‌ها را تماشا کنید.
  • بعد از اتمام دوره آموزشی مدرک فنی حرفه‌ای برنادل به شما داده می‌شود.
  • برای پرداخت هزینه ثبت نام دوره‌ها امکان پرداخت اقساطی وجود دارد.
  • سرفصل‌های دوره‌های برنادل مطابق با آخرین نیازهای بازار کار است.

با یک بار هزینه کردن برای یک دوره آموزشی، آن هم با پرداخت اقساطی، علاوه بر اینکه مادام‌العمر از آپدیت‌های دوره‌ای آن دوره آموزشی به صورت رایگان برخوردار خواهید بود، می‌توانید به راحتی مدرک و رزومه حرفه‌ای خود را تکمیل کنید و وارد بازار کار شوید. همچنین با شرکت‌ در دوره‌های آموزشی برنادل علاوه بر اینکه از این مزایای بی‌نظیر و فوق‌العاده بهره‌مند می‌شوید، می‌توانید بعد از اتمام دوره به راحتی در هر شهری که ساکن هستید، در سازمان‌های معتبر آن شهر با حقوقی عالی به راحتی استخدام شوید.

5/5 - (2 امتیاز)
دکمه بازگشت به بالا