جدیدترین و داغ ترین اخبار سیاسی

تعقیب قضایی کرونایی‌هایی که در قرنطینه نمی مانند

[ad_1]
61721024

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد دادستان عمومی و انقلاب یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: کرونایی های که در قرنطینه نمی مانند به جرم تهدید علیه بهداشت عمومی قطعا قابل پیگرد و تحت تعقیب قضایی قرار می گیرند.

سید علی ملک حسینی روز دوشنبه ۲۸ مهرماه در نسشت ستاد مدیریت پیشگیری و مقابله با کرونای استان افزود: قرار نیست که جور ۱۰ درصد جامعه که پروتکل‌های بهداشتی را برای پیشگیری از کروناویروس رعایت نمی کنند را ۹۰ درصد جامعه بکشند.

وی اظهارکرد: قطعا کسانی که کرونایی قطعی هستند و باید در قرنطینه مراقبت و محافظت کنند در صورتی که در جامعه و اماکن عمومی رفت و آمد داشته باشند و خطری را برای افراد و آحاد جامعه ایجاد کنند به جرم تهدید علیه بهداشت عمومی قطعا قابل پیگرد و تعقیب قضایی می شوند.

دادستان عمومی و انقلاب یاسوج خاطرنشان کرد: افراد و صنوفی و مرتکز هستند با وجود بازرسی های متعدد نظارتی توسط تعزیرات، سازمان صمت و حوزه بهداشت و درمان، دادن تذکر و پلمب همچنان بی توجهی می کنند این افراد را دستگاههای متولی به مراجع قضایی گزارش دهند تا علاوه بر بزه تهدید علیه بهداشت عمومی می توانیم از مجازات های تکمیلی استفاده کنیم.

ملک حسینی تصریح کرد: یکی از مجازات های تکمیلی ارائه خدمات رایگان است که این افراد متخلف را می توانیم حکم به ارائه خدمات رایگان در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌ها دهیم.

وی ادامه داد: از ابتدا شیوع کروناویروس تاکنون تعداد قابل توجهی از کارکنان مراجع قضایی استان به این بیماری ویروسی مبتلا شدند .

دادستان عمومی و انقلاب یاسوج بیان کرد: مراجعه به دادگستری‌ها در سطح استان زیاد است که هم همکاران ما و هم خود مردم در معرض خطر هستند البته در این خصوص برنامه ای داریم که ارباب رجوع ها با نوبت قبلی به مراجع قضایی استان مراجعه کنند.

انتهای یپام

[ad_2]
به این مقاله امتیاز دهید
دکمه بازگشت به بالا