جدیدترین و آخرین اخبار داغ اقتصادی

تغییرات در قیمت خودرو صفر داخلی

قیمت خودرو در بازار کشور با نوسانات کمی همراه است. اما این نوسانات مانند ماه‌های گذشته نیست و تاثیر چندانی در وضعیت بازار ندارد.

قیمت خودرو صفر داخلی در روز سه‌شنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۱ با توجه به آمار و قیمت روزانه سایت دیوار با تغییراتی همراه شد. پراید ۱۱۱ با قیمت ۲۰۴ میلیون تومان به فروش می‌رسد. پراید ۱۳۱ نیز در قیمت ۱۷۵ میلیون تومان عرضه می‌شود. دنا معمولی مدل ۱۴۰۱ نیز به ۴۰۹ میلیون تومان رسید.

قیمت خودروهای پرطرفدار

تیبا هاچ‌بک پلاس هم‌اکنون با نرخ ۲۱۱ میلیون تومان معامله می‌شود.پژو ۲۰۶ تیپ دو مدل ۱۴۰۱ به ۳۰۱ میلیون تومان رسید. ۲۰۶ تیپ پنج نیز هم‌اکنون در بازار کشور تا نرخ ۳۶۱ میلیون تومان پیش رفت. اما تارا اتوماتیک نیز با قیمت ۶۰۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

تغییر دوباره قیمت پراید، تیبا، کوییک، شاهین و دنا / ۲۰۶ پرواز کرد

پیش‌بینی قیمت خودرو در روزهای آینده

بابک صدرایی، کارشناس صنعت خودرو گفت: در حال حاضر قیمت خودرو در بازار کشور با نوسانات کمی همراه است. اما این نوسانات مانند ماه‌های گذشته نیست و تاثیر چندانی در وضعیت بازار ندارد.

او افزود: این نوسانات تحت تاثیر مذاکرات هسته‌ای وین و واردات خودرو است. البته عرضه خودروهای تکمیل شده خودروسازان به بازار نیز از افزایش قیمت جلوگیری کرده است. به نظر می‌رسد این روند در روزهای آینده نیز ادامه داشته باشد. اما باید به این نکته توجه کرد که بازار در وضعیت رکودی قرار دارد و برای تغییر وضعیت بازار، باید منتظر واردات و مذاکرات وین بود.

به این مقاله امتیاز دهید
منبع
خبر انلاین
دکمه بازگشت به بالا