جدیدترین و آخرین اخبار داغ ورزشی

جاسوس استقلال کیست؟

لو رفتن ترکیب استقلال پیش از بازی پنجم این تیم در رقابت‌های لیگ برتر با واکنش‌های بسیار زیادی از سوی هواداران این تیم در فضای مجازی رو به رو شد، اما هنوز سرمربی تیم فوتبال استقلال نسبت به این موضوع واکنش نشان نداده است.

لو رفتن ترکیب تیم فوتبال استقلال پیش از شروع بازی‌ها به سوال بزرگ هواداران این تیم تبدیل شده است.

لو رفتن ترکیب استقلال پیش از بازی پنجم این تیم در رقابت‌های لیگ برتر با واکنش‌های بسیار زیادی از سوی هواداران این تیم در فضای مجازی رو به رو شد، اما هنوز سرمربی تیم فوتبال استقلال نسبت به این موضوع واکنش نشان نداده است.

البته این برای نخستین بار نیست که چنین اتفاقی برای استقلال رخ می‌دهد، اما به واسطه محدودیت‌های ایجاد شده توسط کادرفنی برای برگزاری تمرینات استقلال پشت درهای بسته و عدم حضور هواداران و خبرنگاران این پرسش برای اکثریت قریب به اتفاق علاقمندان به استقلال وجود آمده که چه کسی اطلاعات فنی تیم را در اختیار عده‌ای فرصت طلب قرار می‌دهد تا آن‌ها از این طریق به دنبال جذب مخاطب باشند؟

واکنش مدیر رسانه‌ای استقلال نیز بابت این اتفاق، در نوع خود جالب است، نوری‌فر در واکنش به این با انتشار یک استوری نوشت: خبرچین‌ها همیشه در باشگاه بوده‌اند و ما آن‌ها را می‌شناسیم، اما به دلیل مسائل حقوقی فقط در یک اتاق خلوت به او تذکر می‌دهیم. استراماچونی می‌گفت در مقابل خبرچین‌های تیم هیچ کاری نمی‌توانی کنی و تنها باید ببری تا ضریب وفاداری در تیم بالا برود. اینکه یک فرد به عنوان مدیر رسانه‌ای بتواند با این همه شبکه اجتماعی و جریان مقابله کند، غیر منطقی است.

موضع گیری مدیر رسانه‌ای استقلال زیاد به مذاق هواداران خوش نیامد به همین دلیل میزان اعتراض‌ها به لو رفتن ترکیب تیم و موضع گیری او در شبکه‌های اجتماعی به شدت افزایش یافت تا مدیران استقلال با یک چالش غیرمنتظره رو به رو شوند!

با وجود اینکه مدیران استقلال در مقطع کنونی سکوت اختیار کردند و نسبت به این ماجرا هیچ واکنش رسمی نشان ندادند، اما به نظر می‌رسد در صورت تکرار این اتفاق به ویژه در آستانه بازی حساس برابر گل‌گهر سیرجان مطمئنا سکوت مدیران آبی تداوم نخواهد داشت و آن‌ها برای شناسایی جاسوس وارد عمل خواهند شد تا از این ناحیه به استقلال لطمه‌ای وارد نشود.

البته به شرط اینکه موفق به شناسایی جاسوس استقلال شوند در غیر اینصورت این داستان همچنان ادامه خواهد داشت و حریفان استقلال پیش از اعلام ترکیب رسمی مجیدی به خوبی مطلع هستند چه نفراتی در ترکیب تیم او به میدان خواهند آمد!

به این مقاله امتیاز دهید
دکمه بازگشت به بالا