جدیدترین و داغ ترین اخبار سیاسی

جامعه و مسؤولان محتاج مشارکت ایثارگران هستند

[ad_1]
61666583

دبیر ستاد حقوق بشر با بیان اینکه جانبازان و ایثارگران با نقش آفرینی در عرصه های مختلف جامعه، عطر حیات بخش امام و شهدا را در گستره کشور می‌پراکنند، گفت: امروز بیش از آن که جانبازان و ایثارگران نیازمند توجه مسؤولان باشند، جامعه و مسؤولان محتاج حضور و مشارکت آنها هستند.

به گزارش ایسنا به نقل از ستاد حقوق بشر، علی باقری معاون امور بین الملل و حقوق بشر قوه قضائیه عصر امروز (پنج شنبه) در پنجمین روز از گرامیداشت هفته قوه قضائیه با عباسعلی عبدالله پور جانباز ۷۰ درصد ۸ سال دفاع مقدس، دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در این دیدار با تاکید بر این‌که «امروز بیش از آن که جانبازان و ایثارگران نیازمند توجه مسؤولان باشند، جامعه و مسؤولان محتاج حضور و مشارکت آن‌ها هستند»، افزود: جانبازان و ایثارگران با نقش آفرینی در عرصه های مختلف جامعه، عطر حیات بخش امام و شهدا را در گستره کشور می‌پراکنند و با این حضور “روح امید” را که مهمترین نیاز برای حیات و نشاط جامعه است، در کالبد ملت به ویژه جوانان می‌دمند.

دبیر ستاد حقوق بشر در ادامه تصریح کرد: حضور فعال ایثارگران در جامعه و تزریق روحیه‌ انقلابی و جهادی در عرصه‌های مختلف، احتمال بروز انحراف و کج‌روی‌ ساختاری و نیز آلودگی‌های فردی کارگزاران را به شدت کاهش می‌دهد.

دبیر ستاد حقوق بشر یادآور شد: جانبازان نماد بارز هویت ایران اسلامی هستند که بی توجهی و یا کم توجهی به آنها حیات آرمان‌ها و ارزش‌های انقلابی را تهدید می‌کند.

جانباز عباسعلی عبدالله پور نیز در این دیدار خاطرات جنگ و جانبازی خود را از دوران دفاع مقدس مطرح کرد.

انتهای پیام

[ad_2]
به این مقاله امتیاز دهید
دکمه بازگشت به بالا