جدیدترین و آخرین اخبار داغ اجتماعیجدیدترین و آخرین اخبار داغ دانش و فناوری

جزئیات ایجاد تسهیلات برای متقاضیان ثبت نام کننده در آزمون کارشناسی ارشد

سازمان سنجش آموزش کشور جزئیات ایجاد تسهیلات برای متقاضیان ثبت نام کننده در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱ و بیست و هفتمین دوره المپیاد علمی- دانشجویی کشور برای تغییر حوزه امتحانی را اعلام کرد.

امکان تغییر حوزه امتحانی برای داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱ و بیست و هفتمین دوره المپیاد علمی- دانشجویی کشور فراهم شد.

سازمان سنجش آموزش کشور جزئیات ایجاد تسهیلات برای متقاضیان ثبت نام کننده در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱ و بیست و هفتمین دوره المپیاد علمی- دانشجویی کشور برای تغییر حوزه امتحانی را اعلام کرد.

با توجه به حضوری شدن تشکیل کلاس‌ها در دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی و درخواست‌های واصله از داوطلبان به این سازمان مبنی بر تغییر حوزه آزمون (از شهرستان محل اقامت به شهرستان محل تحصیل)، به منظور مساعدت تمهیداتی اندیشیده شده تا داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱ که محل تحصیل آن‌ها با محل اقامت آنان متفاوت است و حوزه امتحانی خود را با توجه به محل اقامت تعیین کرده‌اند، بتوانند در صورت تمایل نسبت به تغییر حوزه امتحانی خود به شهر محل تحصیل اقدام کنند.

این دسته از داوطلبان ضرورت دارد با در نظر داشتن نکات اعلام از فردا دوشنبه ۵ اردیبهشت تا چهارشنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ به سامانه جامع آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱ در پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به تغییر حوزه امتحانی خود اقدام کنند.

این امکان فقط برای افرادی ایجاد شده که تاریخ فارغ التحصیلی خود را در زمان ثبت‌نام از تاریخ اول اسفندماه ۱۴۰۰ به بعد درج کرده‌اند. به عبارتی این افراد هنوز دانشجو بوده و مجبور به مراجعه به دانشگاه محل تحصیل هستند.

به درخواست‌هایی که بعد از مهلت تعیین شده برای تغییر حوزه امتحانی به این سازمان ارسال شود ترتیب اثر داده نخواهد شد.

داوطلبانی که برای تغییر شهرستان محل برگزاری آزمون اقدام می‌کنند اجازه حضور در جلسه آزمون حوزه شهرستان قبلی را نخواهند داشت.

آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۱ در روز‌های چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه ۲۸ و ۲۹ و ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

به این مقاله امتیاز دهید
منبع
انتخاب
دکمه بازگشت به بالا