جدیدترین و آخرین اخبار داغ اقتصادی

خبر جدید از جزئیات وام 700 میلیونی نهضت ملی مسکن

وزیر راه و شهرسازی با اعلام این که وام ۷۰۰ میلیون تومانی نهضت ملی مسکن هنوز تصویب نشده است گفت بر اساس برنامه ریزی انجام شده به صورت ماهانه تعدادی از واحدهای این طرح را تحویل خواهیم داد.

خبر جدید از جزئیات وام 700 میلیونی نهضت ملی مسکن : رستم قاسمی در حاشیه تجلیل از دست اندرکاران پروازهای حج امسال درباره وام 700 میلیونی نهضت ملی مسکن گفت این وام هنوز در شورای پول و اعتبار تصویب نشده است.

وی در خصوص افتتاح واحدهای نهضت ملی مسکن افزود: شهریور ماه 100 هزار واحد را تحویل می دهیم و بر اساس برنامه به صورت ماهانه تعدادی از واحدهای این طرح را تحویل خواهیم داد.

قاسمی همچنین با تاکید بر این که فروش بلیت پروازهای اربعین به صورت چارتری ممنوع است گفت: قیمت این پروازها مشخص است و کسی اجازه گرانفروشی در این پروازها را ندارد.

وزیر تاکید کرد با چند ایرلاین که اقدام به گران فروشی بلیت کرده بودند برخورد شده و به سازمان تعزیرات حکومتی معرفی شده اند.

سود وام نهضت ملی مسکن 5 تا 18 درصد است که به متقاضیان مطابق با دهک‌بندی پرداخت خواهد شد.

در صورت موافقت شورای پول و اعتبار با پیشنهاد وزارت راه و شهرسازی میزان اقساط ماهانه وام 700 میلیون تومانی با سود 18 درصد و بازپرداخت 20 ساله 10 میلیون و 803 هزار تومان خواهد بود.

به عبارت دیگر متقاضی در ماه دوازدهم سال بیستم حدود 2 میلیارد و 600 میلیون تومان باید به ازای وام 700 میلیون تومان پرداخت کند. کل سود این وام نیز یک میلیارد و 892 میلیارد تومان خواهد بود.

پس در نتیجه میزان اقساط ماهانه وام 700 میلیون تومانی با سود 5 درصدی 4 میلیون و 619 هزار و کل بازپرداخت یک میلیارد و 108 میلیون تومان خواهد بود و کل سود تسهیلات نیز 408 میلیون و 725 هزار تومان است.

4/5 - (5 امتیاز)
منبع
خبر انلاین
دکمه بازگشت به بالا